od sedli » 22 dub 2012, 18:45
Nic divnýho na tom není. Směs když je tak rozhozená ovlivní i teplota vzduchu, dál jak sme psali o tom že ti netěsní jehla v karbecu tak záleží asi na tom jak ten skútr postavíš - když na policajta tak benzín odteče, když na hlavní stojan tak se drží a při startu se to hned přechlastává a v neposlední řadě už může bejt v pr.... svíčka.
Tak sem ti to všechno vypsal, ale to všechno se stejně = rozhašenej karburátor. Místo teorií a zjišťování proč jednou jo, jednou ne bych si zajistil někoho kdo se ti na to podívá nebo zavezl do servisu.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 29 bře 2013, 06:24, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125