Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
09 dub 2012, 20:36
Dobrý den, mám starou Hondu Lead 80. Před nedávnem jsem se rozhodl preventivně rozebrat a vyčistit karbec, do poslední chvíle před rozebráním ještě běhala jak blázen ale po vyčištění a složení zpátky nechce nastartovat. Jiskru hází a svíčka je mokrá někdy i skůtr chytne ale bohužel když už chytne tak na největší otáčky a nejdou snížit a nezbývá nic jiného než vypnout motor. Nevíte čím by to mohlo být popřípadě řešení ? Děkuji za odpověď.
09 dub 2012, 20:49
Mno tak to je jasný co to je.........je to rozbitý ))))
Pokud jsi se vrtal v karbu složil jsi ho špatně,proto špatně startuje. Nedal jsi tam špatně třeba šoupátko že je stále otevřené ? To by vysvětlovalo ty vysoké otáčky.
09 dub 2012, 21:09
Pokud vím tak to šoupátko je jakoby nahoře nad karburátorem a je tam i lanko a jehla ? Tak jestli je to tohle tak nevím jak to tam mám dát
09 dub 2012, 21:59
Vypadá to,že to je přechlastané,něco se ti nepovedlo složit, tak jak to bylo.Já si při takových akcích udělám fotku každého kroku při demontáži a pak při skladaní jako když najdeš.Akorád nevidím důvod proč rozebírat karbec, když to jezdí bez problémů.
09 dub 2012, 22:39
Já jsem blbec no že sem to rozebíral ale co teď ?
09 dub 2012, 22:55
jedině znova rozebrat a pokusit se znova složit - pokud možno líp !!!! A nebo navštívit někoho, kdo tomu rozumí, ať to opraví.
A pro příště se držet zásady NEHRABAT SE DO NĚČEHO, CO FUNGUJE.
10 dub 2012, 14:36
Tak já to teda zase rozeberu (po desáté) ale co tam mám udělat ?
10 dub 2012, 15:48
Jestli si jsi jistej, že máš poskládaný karbec správně tak je možný že si od někud táhne tzv."falešný" vzduch.. Přesně nevím jak to máš ty na stroji, ale kdysi dávno moje Škoda 105, později i 125, dělala to stejné (škvírou mezi přírubou a sáním). Příčina deformovaná příruba karbecu tím jak byl utažen k sání. Čili karbec(přírubu)srovnat (spilovat do roviny), nové těsnění a pro jistotu nalepit na silikon a byl klid.
10 dub 2012, 17:27
no tenhle problém už tu byl a vyřešil jsem ho tím že jsem nakydal
nějakou hmotu mezi samotnej karb a tu přírubu jak se na to přidělává ten karb a tím se problém vyřešil a když jsem to dával dohromady i teď tak jsem to udělal taky stou hmotou takže v tom ten probl nebude
10 dub 2012, 20:49
No jestli je mokrá svíčka a chytne jen někdy. A když už chytne, tak to jede na plný otáčky. Nejsem nějakej expert, ale co takhle lanko od plynu
máš ho dobře zaháknutý, to vypadá jako kdyby tam byl furt plnej.
Mokrá svíčka a nechce chytit = uchlastaný
Jede na plný otáčky = plnej plyn
12 dub 2012, 16:12
Ten plnej plyn kvůli tomu lanku to neni to je normálně v pohodne i na jehlu jsem koukal a ta tam "jezdí" taky normálně tak nevím čím to je.
15.4. edit:Tak už je to cajk jede to ok bylo to v tom karbecu nebyl tam vůbec benzín ale svíčka totálně mokrá
nevim čím to bylo ale asi tou netěsností a špatně vložená jehla plynu
Naposledy upravil
KYBLOS dne 10 pro 2013, 04:49, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
17 dub 2012, 17:24
MMMM píše:jedině znova rozebrat a pokusit se znova složit - pokud možno líp !!!! A nebo navštívit někoho, kdo tomu rozumí, ať to opraví.
A pro příště se držet zásady NEHRABAT SE DO NĚČEHO, CO FUNGUJE.
svatá pravda !!!
17 dub 2012, 17:41
Tak jo, nebudu se do ničeho co funguje vrtat ..dočasně