Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
05 led 2013, 15:38
Ahojky, mám Hondu Lead 100 r.v. 2005 , nastartuje na brnknutí ale i když ji nechám ohřát a rychle přidám plyn, nejdříve se skoro zadusí a pak teprve jde do otáček. Dělá to napokaždé při rychlém přidání plynu. Kde by mohl být problém? že by nějak ucaný karbec nebo falešný luft nebo? nesetkali jste se s tím?
05 led 2013, 18:07
Jak tam máš starej a kvalitní benzín ?
Jednou jsem do Leada nalil nějakej starej zbytek z kanystru a chovalo se to podobně,dolil jsem to Vervou 100 a přestalo to dělat.
06 led 2013, 19:43
tak jsem vypustil celou nadrz, vycistil karbec a dela to porad
( pri jizde to nejak citit nejde, ale jakmile dam na stojan a vezmu rychle za plyn, udusi se.. jinak jsem kontroloval svicku, je tam CR7HSA , podle navodu by tam mela byt CR6HSA ale nevim zda by to byl takovy rozdil. svicka je cerna, takze smes bude asi bohatsi. tzn malinko povolit sroubek smesi?
06 led 2013, 21:05
Zkus se taky podívat jak vypadá vzduchový filtr.
06 led 2013, 22:09
ten jsem mel venku, vypadal dobre, jeste jsem ho pro jistotu projel kompresorem, ale porad stejny..
06 led 2013, 22:32
Pokud je vsechno ciste, tak zkus seridit karbec.
04 kvě 2016, 23:20
Ahoj.Máte prosím někdo z vás info jak to je s touto závadou na karburátoru?Mám identické potíže udělal jsem co se dalo:x krát jsem ho vařil v ultrazvuku,výměna gufera škrtící klapky,přetěsnil a vyčistil celou palivovou soustavu ,všechno jsem snad 20krát nandal a vyndal a pořád mi to nemaká.
Studený chytne a teplý taky,po zahřátí nejde do otáček membrána se šoupátkem se nezvedá co s tím?Máte někdo nápad?
Dík za pomoc moc mi to pomůže .
05 kvě 2016, 21:43
Dobře prohlédni tu membránu u šoupátka zda tam není malá trhlinka.
11 kvě 2016, 09:58
Vše jsem to znovu prohlédl a je to OK.Tak asi jidině to podpálit a rychle utíkat.
posting.php?mode=reply&f=9&t=8390&sid=31093f34e43b9788d2140146e6ce51b3#
19 kvě 2016, 21:58
Zkus následující... Když do výstupu z karburátoru, co z něho jde nejtlustší hadička foukneš, zvědne se šoupě??? Není potřeba žádný velký fuk a mělo by vyjet nahoru.. Jednou mi to dělalo přesně to co tobě a celý problém byl, že když jsem nasazoval ten klubouček membrány, utekla mi pružina a skřípla se mezi membránu a kryt...
28 kvě 2016, 23:14
Ahoj tak jsem to odskoušel a když fouknu v potřebný okamžik do výstupu z airboxu tak se šoupě zvedne,ale za provozu to stále zlobí.Pan Venturi sice vymyslel moc užitečný efekt .ale jak přesně funguje na Leadu mi nikde neřekly.Je klidně možné že to dělá ta pružinka v šoupátku může se zasekávat a určitý tlak co jde ze sání od motoru ho nepřekoná ,Pružina přeci jenom je jako závaží proti tlaku.No budu bojovat snad budu vítěz.
29 kvě 2016, 22:06
Pročisti taky na karbeci všechny kanálky,některý bude ucpán
29 kvě 2016, 23:49
Můžu to vyzkoušet ,ale mám obavu že 21rozborku a zborku karburátoru s konstantním průtokem nedám.
Koukni na odkaz nahoře ,je to zakletej stroj má najeto 3500km a nejsem první co to nemúže přivéct k životu.
Momentální stav :starty super studený i teplý ,ale studenej jde do otáček a po krátký jízdě začne zlobyt.
Při pomalém přidávání plynu se povede stroj rozjed.To šoupátku se musí zasekávat,Musím sehnat nové šoupě a odskoušet pokus omyl jinak se nehnu z místa,Jinak je to super stroj krásně se naněm jezdí když to jede,
tak LEADU zdar
30 kvě 2016, 06:24
A co tak ucpaný výfuk?
30 kvě 2016, 09:11
Také to může být jedna z příčin ucpaný výfuk jak píše přede mnou.Je potřeba to také zkusit.