Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
31 kvě 2016, 14:34
TAk pouze připomenu, že se jedná o 4taktní jednoválec ovládaný rozvodem SOHC .Motor je v chodu a mám problém pouze s podtlakovou regulací jinak na volnoběh běží krásně..
Pokud bude ucpaný výfuk tak to klucí OPRAVDU ANI NECHYTNE........?
-- 31 kvě 2016, 13:42 --
Jedna z příčin to rozhodně být nemůž ,protože se jedná o 4taktní motor klucí.koukněte se co se píše v odkazech.
31 kvě 2016, 15:09
Proč by to jako nemohlo bejt ucpaným vejfukem? Protože se jedná o 4takt? To jako podle Tebe 4takty jezdej i s ucpaným vejfukem normálně? Může bejt jenom přicpanej - tzn. na volnoběh jeho průchodnost motoru stačí, ale jak jde motor do otáček a je potřeba odvádět větší množství spalin, tak už na to průchodnost vejfuku nemusí stačit.
31 kvě 2016, 15:25
To je tak velký problém odpojit koleno výfuku aby jsi to vyzkoušel? Hledá se muška od stolu,néé masařa.
31 kvě 2016, 21:53
Noták klucí přeci se tu nebudeme hádat,jak můžu mít na 4dobém motoru přicpaný výfuk a hlavně od čeho?Ten stroj když se rozjede normálně jede tak jak má,nekouří a stav km na tachometru odpovídá stavu stroje.Prosím vás uvažujte logicky proč a hlavně, kde se veme olej ve výfuku a dudíž z čeho se jako má vytvořit karbon, který má přicpat výfuk?Na dvoutaktu je to jasný to beru dvoutakt má od přírody nedokonalé spalování a v případě horší či příliž bahaté směsy se olej nestačí spalovat a jde do výfuku, kde může v kanálkách a dále zanášet výfuk,tady v tomto případě prostě není možné mít zacpaný VÝFUK. MOTOR VYKAZUJE PRACOVNÍ ČINNOST A VÝFUK MUSÍ BÝT PRŮCHOZÍ .
07 čer 2016, 13:19
Ahoj všem zůčastněným.Závada přidušení motoru je prozatím vyřešena. Provedl jsem úpravu šoupátka a je po problémech tak práci zdar a hlavně trpělivost růže přináší.
07 čer 2016, 13:22
No tak hlavně, že se nakonec zadařilo!