Honda Lead 100 - dusí se

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Honda Lead 100 - dusí se

Příspěvekod mateslead » 31 kvě 2016, 14:34

TAk pouze připomenu, že se jedná o 4taktní jednoválec ovládaný rozvodem SOHC .Motor je v chodu a mám problém pouze s podtlakovou regulací jinak na volnoběh běží krásně..
Pokud bude ucpaný výfuk tak to klucí OPRAVDU ANI NECHYTNE........?

-- 31 kvě 2016, 13:42 --

Jedna z příčin to rozhodně být nemůž ,protože se jedná o 4taktní motor klucí.koukněte se co se píše v odkazech.
mateslead

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 04 kvě 2016, 22:56
Skútr / moto: Honda Lead 100

Re: Honda Lead 100 - dusí se

Příspěvekod Mr.Voza » 31 kvě 2016, 15:09

Proč by to jako nemohlo bejt ucpaným vejfukem? Protože se jedná o 4takt? To jako podle Tebe 4takty jezdej i s ucpaným vejfukem normálně? Může bejt jenom přicpanej - tzn. na volnoběh jeho průchodnost motoru stačí, ale jak jde motor do otáček a je potřeba odvádět větší množství spalin, tak už na to průchodnost vejfuku nemusí stačit.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Honda Lead 100 - dusí se

Příspěvekod Dědek64 » 31 kvě 2016, 15:25

To je tak velký problém odpojit koleno výfuku aby jsi to vyzkoušel? Hledá se muška od stolu,néé masařa.
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

Re: Honda Lead 100 - dusí se

Příspěvekod mateslead » 31 kvě 2016, 21:53

Noták klucí přeci se tu nebudeme hádat,jak můžu mít na 4dobém motoru přicpaný výfuk a hlavně od čeho?Ten stroj když se rozjede normálně jede tak jak má,nekouří a stav km na tachometru odpovídá stavu stroje.Prosím vás uvažujte logicky proč a hlavně, kde se veme olej ve výfuku a dudíž z čeho se jako má vytvořit karbon, který má přicpat výfuk?Na dvoutaktu je to jasný to beru dvoutakt má od přírody nedokonalé spalování a v případě horší či příliž bahaté směsy se olej nestačí spalovat a jde do výfuku, kde může v kanálkách a dále zanášet výfuk,tady v tomto případě prostě není možné mít zacpaný VÝFUK. MOTOR VYKAZUJE PRACOVNÍ ČINNOST A VÝFUK MUSÍ BÝT PRŮCHOZÍ .
mateslead

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 04 kvě 2016, 22:56
Skútr / moto: Honda Lead 100

Re: Honda Lead 100 - dusí se

Příspěvekod mateslead » 07 čer 2016, 13:19

Ahoj všem zůčastněným.Závada přidušení motoru je prozatím vyřešena. Provedl jsem úpravu šoupátka a je po problémech tak práci zdar a hlavně trpělivost růže přináší.
mateslead

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 04 kvě 2016, 22:56
Skútr / moto: Honda Lead 100

Re: Honda Lead 100 - dusí se

Příspěvekod crhy » 07 čer 2016, 13:22

No tak hlavně, že se nakonec zadařilo!
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Předchozí

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků