Honda Jazz 250 - hodně teplý variátor

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Honda Jazz 250 - hodně teplý variátor

Příspěvekod kraken.99 » 16 čer 2007, 21:42

to by mě zajímalo jak často to musíš čistit a jak dlouho bude trvat než ten varec odděláš
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: Honda Jazz 250 - hodně teplý variátor

Příspěvekod Filas » 16 čer 2007, 22:11

A nelítá ti do toho bordel? :o
Filas

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 09 kvě 2007, 22:22
Bydliště: Horoměřice
Skútr / moto: Peugeot Vivacity 100

Re: Honda Jazz 250 - hodně teplý variátor

Příspěvekod Miky » 16 čer 2007, 22:27

[quote=skopi]Hezky! :D navrtat si deklik varce...Docela prazdna hlavicka :D chacha jakozeto lip chladi = lip jede. Hmmmm...[/quote]

hele, tak to pujdem zmerit na brzdu ok?
zmerime to v 10:00 pujdem na pulhodky do mesta jezdit...a v 10:30 mereni c.2 a uvidime jaky budou rozdily :)
dost velky :)

kraken: po navrtani sel dekl do lakovny, takze test nebyl, ale jsou lidi co jezdi i bez deklu a nic :) no proste kazdyho vec.
filas: bordel? myslis prach? je tam takovej fičááák :D ze se tam nic nestihne usadit a hned to zas vyleti
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 úno 2014, 13:15, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
PRODEJ !

Kdo je pro dát hruzamilovi BAN ? :lol:
Uživatelský avatar
Miky

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 10 čer 2007, 20:11
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Honda Jazz 250 - hodně teplý variátor

Příspěvekod Cpujky » 17 čer 2007, 20:55

[quote=skopi]Hezky! :D navrtat si deklik varce...Docela prazdna hlavicka :D chacha jakozeto lip chladi = lip jede. Hmmmm...[/quote]

Heh, tak to je dobre. Ale ja varec vrtat nechci. Nechci do toho nijak mechanicky zasahovat. Proto jsem prisel s tim pasivnich chladicem. Jo pokud jde o to, ze je to teple od motoru a pneumatiky + od samotneho variatoru, tak si myslim, ze kdyz se to bude lepe chladit, tak jen lepe. Zkusim se koukat po nejakem vhodnem chladici a uvidim jak to dopadne. Jasne ze to staci tak jak je to vyrobeno, ale cim vic budu chladit, tim vic to vydrzi :)
Uživatelský avatar
Cpujky

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 635
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Palkovice
Skútr / moto: Honda SilverWing,Honda Jazz 290 ccm a Simson SR 50

Re: Honda Jazz 250 - hodně teplý variátor

Příspěvekod Miky » 17 čer 2007, 21:26

ono je to vyrobene dobre, jen to nevyhovuje tem co tam maj nejakej ten vykon navic ze? a nemluvim o tom ze kdyz tam nebude takove teplo tak se bude nebude tolik o opotrebovavat oblozeni spojky, remen nebude tak trpet atd atd atd
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 úno 2014, 13:16, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
PRODEJ !

Kdo je pro dát hruzamilovi BAN ? :lol:
Uživatelský avatar
Miky

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 10 čer 2007, 20:11
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Honda Jazz 250 - hodně teplý variátor

Příspěvekod Gullwing » 18 čer 2007, 00:24

Tak Miky bude nebo nebude? O opo.... Já jen opakuju, že tyhlety teploty na to nemaj vliv. Pokud nesvítí železo tak klídek.
A fakt bych tam ty díry nedělal. Ten bordel se tam dostane i když to tam tak fičí! No ono to taky hlavně víc času někde stojí, že?
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Re: Honda Jazz 250 - hodně teplý variátor

Příspěvekod Daelimek » 18 čer 2007, 09:37

No všechny komponenty jsou navrženy již z továrny tak ideláně,že nějaký vrtání a vymýšlení "zlepšováků" bych asi vypustil,já si pamatuju,když jsem měl padinu,tak tam byl nějak přiváděn vzduch a zespodu to foukalo ven,u Daelimu (125ccm) jsem měl taky varec po delší jízdě vařící..je to normální...
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Re: Honda Jazz 250 - hodně teplý variátor

Příspěvekod Cpujky » 18 čer 2007, 09:47

Jo tak presne je to u Jazze. Jasne ze diry do toho vrtat nebudu,alle i tak ten pasivni chladic tam mam chut pridelat...jen pro klid v dusi :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 úno 2014, 13:16, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
Cpujky

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 635
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Palkovice
Skútr / moto: Honda SilverWing,Honda Jazz 290 ccm a Simson SR 50

Re: Honda Jazz 250 - hodně teplý variátor

Příspěvekod skopi » 18 čer 2007, 19:36

[quote=Miky][quote=skopi]Hezky! :D navrtat si deklik varce...Docela prazdna hlavicka :D chacha jakozeto lip chladi = lip jede. Hmmmm...[/quote]
hele, tak to pujdem zmerit na brzdu ok?
zmerime to v 10:00 pujdem na pulhodky do mesta jezdit...a v 10:30 mereni c.2 a uvidime jaky budou rozdily :)
dost velky :)[/quote]

Tak to te zklamu, ale vykon bude i tak stejny...i po 2 hodinach, i po 2 dnech i po 2 mesicich...a motas dohromady vykon motoru a efektivitu prenosu vykonu na prevodovou soustavu a jeji vykon v case...
Zase to s tim chlazenim neprehanej...slysels nekdy o provozni teplote? Neni li neco na provozni teplote pak vznikne dusledkem treni oder. Prach uvnitr variatoroveho prostoru zpusobuje opotrebeni remene, remenic, vnika na valecky, kt.se vice opotrebovavaji, zanasi drahy, vnika do meziprostoru.
Nic extremniho...ale ty ho mas "otevreny" jeste docela rozumne. Mit to ja, podlepil bych ty otvory nejakym molitanem, ktery bych pak cistil stejne tak jako u remenice.

Skopi
skopi

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 177
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň - Radčice
Skútr / moto: Benelli Velvet 150

Re: Honda Jazz 250 - hodně teplý variátor

Příspěvekod David_D » 19 čer 2007, 00:44

Presne tak. Kdyz jsem tedkom ladil varec jezdil jsem jeden den bez deklu, a zadny rozdil. Stejne tak dobre mi jede skutr studenej jako teplej, proste nema zadnej vliv. Kdyz se dostane prach na tu kejdu co s ni jsou namazany valecky, tak je z toho brusna pasta, je to tak na brzke oddelani valecku a casem i variatoru.

Myslim ze pasivni chlazeni stejnak nepomuze, cele se to hreje hlavne od motoru a oterem remenu, a i kdyz o par stupnu ochladis ten dekl, na soustavu jako takovou to nebude mit vliv, nebo jen naprosto minimalni..

>Cpujky: A Ty na deklu nemas plastovej kryt?
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 úno 2014, 13:17, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
David_D

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 152
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: YAMAHA MAJESTY 250, 1998, 60tis km
Tuning / úpravy: vyšší plexi zn. home-made

Re: Honda Jazz 250 - hodně teplý variátor

Příspěvekod Miky » 20 čer 2007, 08:22

skopi:
mluvim o vykonu na zadnim kole, ja jsem to poznal...za studena se to zveda po cca 10kilometrech uz ne, kdyz to necham hodku stat tak to pak zas ma super grip (spojka na zvon) tisic lidi, tisic nazoru...
a jestli vam vadi ze menite valecky po tisici kilometrech tak je to vase minus, me to nevadi.
PRODEJ !

Kdo je pro dát hruzamilovi BAN ? :lol:
Uživatelský avatar
Miky

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 10 čer 2007, 20:11
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Honda Jazz 250 - hodně teplý variátor

Příspěvekod MP » 20 čer 2007, 08:46

no to by mě víc než vadilo , měnit válečky skoro každý dva tejdny ...
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 úno 2014, 13:19, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Honda Jazz 250 - hodně teplý variátor

Příspěvekod Miky » 20 čer 2007, 10:56

MP: me to nevadi, a cena neni tak zavratna aby me to zrujnovalo...a kdyz uz to menim tak si odmastuju spojku a zvon :)
PRODEJ !

Kdo je pro dát hruzamilovi BAN ? :lol:
Uživatelský avatar
Miky

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 10 čer 2007, 20:11
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Honda Jazz 250 - hodně teplý variátor

Příspěvekod MP » 20 čer 2007, 16:11

No já věřím že ti to nevadí ... jinak bys to nedělal , je to taky o tom na co kdo má skůtra . Někdo na cestování a ježdění , někdo zase na hraní ;)
Cena válečků je přijatelná , ale za ty tři stovky se radši projedu těch 300 - 400 kiláků .
.. a co na tom odmašťuješ ? Se to nemá čím zamastit .... jedině že bys tam měl nalítanej nejakej bor... těma dírama co máš v deklu .
Naposledy upravil MP dne 20 čer 2007, 16:12, celkově upraveno 1
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Honda Jazz 250 - hodně teplý variátor

Příspěvekod Miky » 21 čer 2007, 10:16

MP: jasny no, az budu starsi koupim si neco na co sednu a pojedu a nebudu se o nic starat :) ale zatim si hraju a jezdim :)
navrtanej kryt jsem jeste nezkousel, je v lakovne a pak se to bude teprve skladat... a odmastuju to kvuli lepsimu gripu :) po mesici jsem mel spojku mastnou a zvon moc hladkej, tak jsem ho chtel nechat opiskovat, ale nebyl cas tak jsem ho zdrsnil smirkem ;)
PRODEJ !

Kdo je pro dát hruzamilovi BAN ? :lol:
Uživatelský avatar
Miky

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 10 čer 2007, 20:11
Bydliště: Ústí nad Labem

PředchozíDalší

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků