Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Honda Jazz 250 - divné chování

13 kvě 2007, 13:35

Ahoj.
Vcera behem jizdy se mi vynulovaly hodiny na skutru,tak jsem tomu nevenoval pozornost.
Dneska prijedu na krizovatku,stoji,vse v pohode,blikne zelena,dam plyn a motor chcipne.Tak ho hned nastartuju a jedu dal,tak jsem si rikal,ze musim asi poladit kabec...ujedu asi 20 kilaku a prestane ukazovat otackomer,tak zastavim,na volnobeh ukazuje 1,5tisic (normalni stav),ale kdyz trochu pridam plyn,tak se vypne otackomer.Tak to vypnu,zkusim nastartovat a nic.Vypnou se i hodiny,tak otocim klickem na vypnuto,hodiny se zas rosviti,ale zase jsou vynulovane.Tak zase zkusim nastartovat a zase nic a hodiny pri otoceni klicku na zapnuto se vypnou.Tak koukam na baterku,vsechny kontakty jsou v pohode,zkousim vsechny draty a nic,porat to same,tak to zkusim jeste jednou (pomackat kontakty a kabely)a zkusim nastartovat,hodiny sviti a motor krasne nastartuje!!!

Nesetkal se s tim nekdo? Baterka tam je od ledna a vzdy startovala i po tydenim stani v pohode.Takze si myslim ze to baterkou neni,spis nejaky skrat...
Mam hondu Jazz 250,takze by to mohl vedet nekdo kdo ma stejny motor (Foresight,Forza,...)

Re: Honda Jazz 250 - divné chování

13 kvě 2007, 14:19

Muze ti blbnout regler dobijeni,podle tech vynulovanych hodin.V motoru to asi nebude,hledej spise zavadu v elektrice

Re: Honda Jazz 250 - divné chování

13 kvě 2007, 16:02

Jo to me napadlo,proto jsem hned sel na baterku a kabelaz,ale ja k tomu nemam ani manual,takze asi nic nenajdu :(

No dneska to jeste projedu a uvidim.

16:45 edit:
Tak jsem to projel a zadny problem nebyl.
Nafotil jsem na co jsem sahal a s jakym konektorem jsem sochlal...
Zkousel jsem kontakty na baterce a ten cerveny konektor na tom zelenem bazmeku.Vubec nevim co to je :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 úno 2014, 12:45, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny dva příspěvky pod sebou.

Re: Honda Jazz 250 - divné chování

13 kvě 2007, 21:16

Podle chování těch budíků bych řekl, že máš (nebo měls) problém s dobíjením baterie, na to bych se zaměřil. Zjisti si, kolik by měl dávat alternátor a změř, kolik ve skutečnosti dává. Já tohle opravdu nevím, ale každý šikovný servisák by to měl vědět...
Na autě bych šel okamžitě po regulátoru dobíjení v alternátoru, ale na motorce opravdu nevím...

Tom. B)

Re: Honda Jazz 250 - divné chování

13 kvě 2007, 21:29

No zitra ficim do Brna a ve stredu z5,tak doufam,ze nezustanun ekde na ceste :(
Snad to vydrzi do soboty do Olomouce. Jeste to budu chvili testovat.
Jeste zkusim oddelat a znova pridelat baterku,kouknu na pojistky,vytahnuje a zas zadelam...jestli tam nebyl nejaky spatny kontakt...
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 úno 2014, 12:47, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Honda Jazz 250 - divné chování

13 kvě 2007, 21:42

Taky řešení. Pokud to ale nepřestane dělat......dobíjení kaput...

Tom. B)
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 úno 2014, 12:47, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Honda Jazz 250 - divné chování

14 kvě 2007, 15:29

Muj tip: spatne uzemneni! dej to elektrikarovi, kazdy sikovnejsi to ma do hodiny vykoumany.

Re: Honda Jazz 250 - divné chování

14 kvě 2007, 16:36

Tak jsem dojel v pohode. Ale jezdil jsem dost po Brne (skola,kolej,...)a kdyz jsem zmacknul starter,tak se motor jen pootocil a nic,tak jsem to zkusil znova a normalne naskocil (to se stalo asi 3x)Tak jsem zas trochu pohybal tou krabickou u baterky a pak uz to bylo zas v pohode. Asi je tam nejaky spatny kontakt.Fakt nevim. Zkusim to nejdriv poresit sam,pokud by to trvalo dal,tak to musi jit do servisu. Vypada to jako by pristrojovka a ridika nebyly pod proudem (vypl se otackomer,nulovaly se hodiny,starter se netoci po zmacknuti tlacitka)takze se kouknu co tam vede za kabelaz a pokusim se najit kde muze ten kratas byt (nebo spatne ukostreni)

Re: Honda Jazz 250 - divné chování

14 kvě 2007, 19:24

Pridavam se ke Skopimu, MAS TO SPATNE UKOSTRENY

Re: Honda Jazz 250 - divné chování

14 kvě 2007, 21:49

A proto to špatně i dobíjí... :p

Tom. B)

Re: Honda Jazz 250 - divné chování

17 kvě 2007, 15:26

V tej krabičke pri baterke ako do nej ide hrubá pluska a z nej do štartéra to je štartovacie relé a je tam aj hlavná 30A poistka..či nieje tam problém že nemá dobrý kontakt...alebo samotný konektor tam je prepojená baterka z ostatkom elektroinštalácie a tade ide nabíjací a aj vybíjací prúd z a do baterky skús popozerať a prihnúť tie kontakty aby mali dobrý spoj.... :(
Naposledy upravil Vlady dne 17 kvě 2007, 15:28, celkově upraveno 1

Re: Honda Jazz 250 - divné chování

18 kvě 2007, 13:55

Takze vcera jsem to po 3 dnech stani nenastartoval. Zachranil me poslicek pizzy ktery mel startovaci kabely a nastartoval jsem.Dneska jsem jel z Brna domu a ve vyskove jsem se potreboval doobleci,pac byla zima a uz jsem zas nenastartoval (blbe to dobiji baterku)starter desne line 1x otoci a nic(zase se vynulujou hodiny)pak jsem to zjusil cca za 5 minut a chytlo to (ale zase jen tak tak). Takze bud to blbe dobiji,nebo je spatna baterka. Ale jelikoz je ta baterka 1/2 roku stara,tak to spise vidim na dobijeni :(

Jeste takova blba otazky k tomuto motoru. Jak se presne pozna spravna hladina oleje? (u dvoutaktu to nehrozi a merka jak v aute tam neni - jen sroub kudma se lije olej,ale tam neni ryska max/min)

Re: Honda Jazz 250 - divné chování

18 kvě 2007, 14:56

No popíšu Ti to tak, jak jsem to dělal na Forze podle servisního manuálu: Nastartuješ motor,necháš 3 minuty běžet na volnoběh,pak zhasneš motor,necháš 5 minut uklidnit, vyšroubuješ tu zátku na motoru (měla by být v pravo ve směru jízdy na bloku motoru). Otřeš kontrolní osku a nasuneš zpět. Ale nezašroubovávat, jen zasunout nadoraz! Vytáhneš a uvidíš, měl bys tam mít takový jakoby hřebínek, tak by to mělo být v mezích toho hřebínku. Vše se děje s motorkou na hlavním stojanu!!!
Takto nějak to bylo napsáno v manuálu (než jsem Forzičku prodal...) Tom. B)
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 úno 2014, 12:49, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Honda Jazz 250 - divné chování

18 kvě 2007, 16:56

No to jsem si myslel....hmm...to znamena,ze mam v motore malo oleje, pac v tom hrebinku nic neni :( hned jedu pro olej...

20.6. edit:
Tak jak to nakonec dopadlo. Zajel jsem s tim do servisu Honda, tam se na to borec podival a rekl ze je to uvolnenym kontaktem na baterce a ono fakt. Tak jsem to dotahl a bylo to v pohode. Jezdil jsem bez problemu. Pak jsem to dal Zdenkovi na vymenu remene a oleje a u nej to uz neslo nastartovat. Muselo se to startovat sroubovakem (zkratovat 2 poly na tom rele). Zdenek prosel vsechno a nidke nenasel zadny problem, takze jsem byl rozhodnut koupit nove rele. Ale dojel jsem od Zdenka dom a razem rele fungovalo uplne jako by bylo nove. Tak tak jezdim a po tydnu to zas zacal spatne dobijet. Startovani je v pohode (kontakt na baterce je v poradku dotazen). Ale jedu treba 40 kilometru a nedobiji se to. Po tech 40 kilacich zastavim a uz nenastartuju. Tak to natocim pres kabely a jedu treba 20 kilaku a po tech 20 kilacich je to uz zas dobite a facha to treba tyden! Fakt uz nevim.
Asi mi nezbyde nez koupit to nove rele (2400Kc)a doufat ze je to v nem. Ted se mi to od pondelka stalo 3x. Fakt nemam poneti v cem to je. Snad se nejak dostanu na srazik v Brne. Uz se na to moooc tesim. Pro jistotu beru vzdy sebou kabely...
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 úno 2014, 12:53, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny dva příspěvky pod sebou.

21 čer 2007, 13:29

[quote=Cpujky]Tak jak to nakonec dopadlo. Zajel jsem s tim do servisu Honda, tam se na to borec podival a rekl ze je to uvolnenym kontaktem na baterce a ono fakt. Tak jsem to dotahl a bylo to v pohode. Jezdil jsem bez problemu. Pak jsem to dal Zdenkovi na vymenu remene a oleje a u nej to uz neslo nastartovat. Muselo se to startovat sroubovakem (zkratovat 2 poly na tom rele). .................[/quote]

Ty čoveče a nechceš zkusit vyměnit baterii? To vypadá, jako by byla už po smrti!!! Neudrží kapacitu a za chvíli jde do háje....Pouvažuj ještě nad tímto. Kapacitu baterie by Ti měli změřit v každém lepším autoservisu....

Tom. B)
Odeslat odpověď