Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

21 čer 2007, 16:59

[quote=Tomino75][quote=Cpujky]Tak jak to nakonec dopadlo. Zajel jsem s tim do servisu Honda, tam se na to borec podival a rekl ze je to uvolnenym kontaktem na baterce a ono fakt. Tak jsem to dotahl a bylo to v pohode. Jezdil jsem bez problemu. Pak jsem to dal Zdenkovi na vymenu remene a oleje a u nej to uz neslo nastartovat. Muselo se to startovat sroubovakem (zkratovat 2 poly na tom rele). .................[/quote]

Ty čoveče a nechceš zkusit vyměnit baterii? To vypadá, jako by byla už po smrti!!! Neudrží kapacitu a za chvíli jde do háje....Pouvažuj ještě nad tímto. Kapacitu baterie by Ti měli změřit v každém lepším autoservisu....

Tom. B)[/quote]

Hele...taky nad tim zacinam vazne uvazovat. Dneska jsem objel servisy a prodejce baterek a ZHROZIL JSEM SE!!!
Dle materialu (od vyrobcu baterii)ma byt v Jazzu 9Ah a ja tam mam 11Ah,ale ten typ baterie stoji 2700-3780 Kc!!! A trva to zhruba tyden nez ji dodaji. Baterka ma jak jsem psal 11 Ah, 6V ale ma startovaci proud 210A! A je to gelovka. Divali jsme se po klasickych,ale ty mely startovaci proud kolem 90A a to asi nebude fachat (ale stoji kolem tisicovky)...

21 čer 2007, 17:47

Dle materialu (od vyrobcu baterii)ma byt v Jazzu 9Ah a ja tam mam 11Ah,ale ten typ baterie stoji 2700-3780 Kc!!! A trva to zhruba tyden nez ji dodaji. Baterka ma jak jsem psal 11 Ah, 6V ale ma startovaci proud 210A! A je to gelovka. Divali jsme se po klasickych,ale ty mely startovaci proud kolem 90A a to asi nebude fachat (ale stoji kolem tisicovky)

Cpujky 6V??? Jses si jistej???

http://www.varta-automotive.com/eng/ind ... ation.html

21 čer 2007, 17:56

Cpujky: Jeste jedna vec. Tvoji Jazzinu kocirovala pred tebou Zuza???

Sorry za OT.

21 čer 2007, 19:07

[quote=jiri]Cpujky: Jeste jedna vec. Tvoji Jazzinu kocirovala pred tebou Zuza???

Sorry za OT.[/quote]

Jo je to Jazz od Zuzy a jinak jsem trubka, jasne ze je to 12V :)

22 čer 2007, 08:05

Zkus kouknout na www.topmoto.cz
Já zde koupil baterku do Majesty za cca 800,- ( když všude jinde měli tu stejnou za cca 2500,- a víc ) , a byla doma za dva dny po objednávce .

22 čer 2007, 15:35

[quote=MP]Zkus kouknout na www.topmoto.cz
Já zde koupil baterku do Majesty za cca 800,- ( když všude jinde měli tu stejnou za cca 2500,- a víc ) , a byla doma za dva dny po objednávce .[/quote]

Diky za ten linnk, ty ceny jsou tam fakt lepsi. Tam stoji ta baterka 1800. Ale i tak nad tim premyslim...treba v HONDA CB 900 F2 Hornet je baterka stejneho typu ale s mensi kapacitou! Proc ja, proc muj sutr...buuuu taky bych tam chtel baterku za 800

PS: aby jste meli prehled, jde o baterii YTZ12S
Naposledy upravil Cpujky dne 22 čer 2007, 15:36, celkově upraveno 1

23 čer 2007, 09:14

[quote=jiri]Dle materialu (od vyrobcu baterii)ma byt v Jazzu 9Ah a ja tam mam 11Ah,ale ten typ baterie stoji 2700-3780 Kc!!! A trva to zhruba tyden nez ji dodaji. Baterka ma jak jsem psal 11 Ah, 6V ale ma startovaci proud 210A! A je to gelovka. Divali jsme se po klasickych,ale ty mely startovaci proud kolem 90A a to asi nebude fachat (ale stoji kolem tisicovky)

Cpujky 6V??? Jses si jistej???

http://www.varta-automotive.com/eng/ind ... ation.html
[/quote]


Ty stránky jsou i v češtině.... :) http://www.varta-automotive.cz/index2.p ... ation.html

Tom. B)

23 čer 2007, 09:22

[quote=Tomino75][quote=jiri]Dle materialu (od vyrobcu baterii)ma byt v Jazzu 9Ah a ja tam mam 11Ah,ale ten typ baterie stoji 2700-3780 Kc!!! A trva to zhruba tyden nez ji dodaji. Baterka ma jak jsem psal 11 Ah, 6V ale ma startovaci proud 210A! A je to gelovka. Divali jsme se po klasickych,ale ty mely startovaci proud kolem 90A a to asi nebude fachat (ale stoji kolem tisicovky)

Cpujky 6V??? Jses si jistej???

http://www.varta-automotive.com/eng/ind ... ation.html
[/quote]


Ty stránky jsou i v češtině.... :) http://www.varta-automotive.cz/index2.p ... ation.html

Tom. B)[/quote]

Tak mam spatnou zpravu. Baterka v servise nesla nabit a pri zatezi pada napeti na 4V! Tzn ze pokud nesezenu nekoho kdo mi to pomuze natocit pres kabely,tak nedojedu :(

23 črc 2007, 10:13

A je tu dalsi otazka ktera vcera vecer nastala. Jeli jsme do Brna a skutr nejak zlenivel!Mel jsem az strach ze nedorazime.Do 80km/h se to chovalo "normalne"do 90-100to jeste zrychlovalo, ale nad 100 to nechtelo jet. Do kopcu kde jsme standartne ficeli 110-120 a drzelo to rychlost (plyn nebyl na plno),tak vcera rychlost klesala na 95-90 :(
Ted k podminkam. Standartni obsazeni (2 osoby)a bagaz, normalni 95oktanovy benzin ze schellky,teplota vody stejna. Zdalo se mi,ze pri vyssi rychlosti jde slyset huceni (ale spise jako od pneumatiky)ale pritom byl tlak v gumach dle navodu (1,75predni a 2,5 zadni - myslim ze tak to tam bylo:)) Olej je v pulce vymeneho intervalu, remen ma najeto par tisic a valecky pri posledni kontrole nejevily opotrebeni.

Nesetkal se s tim nekdy nekdo? Nerad bych nekde zustal viset. Uz jsem si pro jistotu objednal zadni lozisko i s prachovkama a pri jednom mi seridi i ventily. Muze to treba zpusobovat stary vzduchovy filtr (jeli jsme v desti)? Neda se bohuzel cistit ale musi se koupit novy (900 kc) :(

Diky za rady.

23 črc 2007, 22:28

:cyclops:Koukni na remen :(mne to delalo to same a pak praskl :(

23 črc 2007, 23:03

[quote=Cyclops] :cyclops:Koukni na remen :(mne to delalo to same a pak praskl :([/quote]
Je tam novy remen...cca 2tisice! To neni mozne ze by mel zase rupnout. Jak dojedu o vikendu domu, tak zas rozeberu varec a kouknu na stav!
Odeslat odpověď