[quote=Tomino75][quote=Cpujky]Tak jak to nakonec dopadlo. Zajel jsem s tim do servisu Honda, tam se na to borec podival a rekl ze je to uvolnenym kontaktem na baterce a ono fakt. Tak jsem to dotahl a bylo to v pohode. Jezdil jsem bez problemu. Pak jsem to dal Zdenkovi na vymenu remene a oleje a u nej to uz neslo nastartovat. Muselo se to startovat sroubovakem (zkratovat 2 poly na tom rele). .................[/quote]
Ty čoveče a nechceš zkusit vyměnit baterii? To vypadá, jako by byla už po smrti!!! Neudrží kapacitu a za chvíli jde do háje....Pouvažuj ještě nad tímto. Kapacitu baterie by Ti měli změřit v každém lepším autoservisu....
Tom. B)[/quote]
Hele...taky nad tim zacinam vazne uvazovat. Dneska jsem objel servisy a prodejce baterek a ZHROZIL JSEM SE!!!
Dle materialu (od vyrobcu baterii)ma byt v Jazzu 9Ah a ja tam mam 11Ah,ale ten typ baterie stoji 2700-3780 Kc!!! A trva to zhruba tyden nez ji dodaji. Baterka ma jak jsem psal 11 Ah, 6V ale ma startovaci proud 210A! A je to gelovka. Divali jsme se po klasickych,ale ty mely startovaci proud kolem 90A a to asi nebude fachat (ale stoji kolem tisicovky)...