Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
03 kvě 2011, 10:11
Ahoj,prosim dokazal by někdo prosim poradit?Ukazatel teploty občas ukazoval od půlky až k červenýmu,tak jsem vyndal termostat a je to lepší,ale stejně se ručička drží v půlce a občas jde opět výš,ale ne uplně.Chladič jsem profoukl,vodní pumpa se točí a voda cirkuluje.Je fakt,že voda nadobce je vlažná i za "vysoké" teploty na budíku.Vodní pumpa nebo čidlo teploty?Pokad vodní pumpa,je to hodně složité ji vyměnit?Díky za rady.Petr
03 kvě 2011, 13:48
Máš pořádně napojený čidlo teploty a konektor na něj? Mě to tak měnilo teplotu podle toho jak vibroval motor
Ale tak počítám že to je ok...no pokud máš ve válci vysokou teplotu a v expansce jinou, tak to asi moc necirkuluje - buď to bude někde přicpaný nebo pumpa pořádně netočí nebo vůbec..(nedávno někdo zjistil že má rozmlácenou vrtulku)..a máš tam dost vody? Jinak máš to odvzdušněný? No mě teď čeká asi výměna pumpy kvůli netěsnosti a u Piaggio motorů se musí půlit, ale u Hondy to bude jiný, snad né tak kre......., ale to ti řekne někdo kdo sedlá tuhle značku
Naposledy upravil
KYBLOS dne 26 bře 2013, 15:00, celkově upraveno 1
03 kvě 2011, 19:56
Díky,voda tam je,vrtulka rozmlácená není,točí se a vodu i vytlačuje vývodem.jenže jsou dny,kdy absolutně v pohodě a pak najednou další jízdu šup a teplota je v normalu a občas výš.Půlit motor,to snad ne,snad tady někdo poradí,rád bych na skutr šnuru
03 kvě 2011, 22:44
Tak to bych tipoval na seklej termostat, ale pokud je vyhozenej tak netuším co by to mohlo být...není vždy jiná teplota ? Nebo taky je rozdíl jízda v kolonách nebo po okresce...ale hlídat by ti to měl v nejhorším větráček, zapíná se cca při 80°C
09 kvě 2011, 22:12
tak mi to nedalo,opet jsem to zkontroloval a na nic nepřišel,vrtulka pumpy se točí ja nastartuješ motor,žadnou vuli nema,profoukl jsem chaldič a i potom okruh,dolil kapalinu a to samé a toje to bez termostatu.Zitra zavolam do servisu at poradi.Vrtulka žadnou vuli nema a ani není olamana tak nevim.Moc rad tady nepřistálo,mimo tebe Sedli,dík.Už jsi zase lítat nějaké dalky a ne pořad strachy co s teplotou.Zitra dam vedet.Petr
09 kvě 2011, 22:59
To Petr from Petr : Nemáš tu kapalinu moc naředěnou vodou? Že by se rychle ohřála a nedokázala by se pak tak rychle ochlazovat...ale to sou všecko jenom výstřely, ten problém bude asi jinde... Jinak mě napadá jedině že by bylo něco špatně přímo v motoru ( např velký tření ve válci vlivem špatnýho oleje? Nebo může být ucpaná bordelem přepážka u válce kudy proudí voda- já tam měl minule dost usazenin..něco jako vodní kámen - a to jsem dával 2:1 kapalina X voda) ale to ti musí poradit někdo kdo se v tom víc vyzná...já umím jen to co sem se sám naučil hrabáním se v tom a pak mám svoje teorie
Jináč asi fakt na kontrolu do servisu nebo zkus zavolat popsat problém a třeba poradí