vica9 píše:Zdarec,
Situace, včera jsem zariskoval a nenatankoval, samozřejmě ropa došla v půli cesty a @150 scípnul, dvakrákt škytl a nazdar. Kolega mi tedy dovezl v kanystru 3l 95 a jelo se dále. Avšak po asi 5km se situace opakovala, skůtr se začal chovat stejně jako předtím , když mu palivo došlo, tedy za jízdy postupně ztratil výkon až umřel uplně a už jsem jej ani nenahodil, ačkoli stav nádrže ukazuje necelou polovinu.
Nejsem nafty degustátor, jediné co mne však napadá je, že mi koolega přivezl místo 95 přivezl naftu, ačkoli se dušoval, že určitě ne. Je možné, že to skůtr rozjel na nějaké zbytky v trubkách dokud nezjistil, že tam má diesel, poté to ukončil.
Co vy na to partičko ? Je variantou vysát diesil hadičkou a narvat tam zaručenou 95 a zkusit to rozject či je to na servis ?
Díky za radu
Čau mě třeba když na majdě došel benzín tak mě to umřelo zrovna tak jak tobě,jn tak sem to tlačil k benzínce 2km a natankoval benzín n95 zaplatil odtlačil a už nenastartoval ani za boha! na tu slabulinkou baterku sem udelal 30x start a nic a uz komírala kupodivu kdyz sem chtel neco rozdelavat tak sem zjistil že nemam u sebe ani to blby nářadí co s sebou vozím byl sem z teho v pr...... to startovaní šlo beze škitu,v konečné fazi sem vypl klíč a nasledne zapl a kupodivu to nastartovalo zajimave nezajimave pac on ten skutr vysal pred tim vsechen benzin kde byl a nez se tam stacil dostat tak to chtelo starty,proto si uz hlidam ziznivy oko a predejdu tim jak se říká u motorky 1000 ce problémům.
ty zkus vylejt do nadoby to co si tam nalil,koupit SÁM n95,nalejt to tam za predpokladu ze palivovou soupravu mas vycistenou od teho co tam bylo,pod svicku striknout trochu n95 nabit si dobre baterku a jit testovat ,jn a hlavne vše se pozná na svíčce vizuálně
good luck