Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Honda @125 - pomoc s diagnostikou

24 čer 2011, 19:56

Takže ,jedná se o hondu 125 @ , tenhle držák má najeto cca 100000km jezdil 110km/h jako prd.
Problém: jedu 3/4plynu a cca 80-90km/h najednou se začne dusit s přidaným plynem až do zdechnutí,jak se za jízdy pustí plyn na 1-3vteřiny, a pak přidám tak zas může,ale jak přidám déle tak se zas začne dusit, nastartuje uplně v pohodě ,rozjede se krása a najednou někde mezi ...je to různé..ale když přidávám plyn 40-60km/h se dusí. Dá se snim jet cca 60km/h ale řekl bych že to souvisí s otáčkami motoru než s rychlostí,otáčkoměr nemám takže :-)

Zkusil jsem, vyměnit krburátor četně přetlakového ventilu a hadiček, zkontroval vzduchovej filtr-je novej 500km,svíčka vyměměna, cdi a regulátor taktéž.

Chystám se sundat motor a udělat kontrolu rozvodů, prosím ať je to něco jinýho ....

Re: Honda @125 - pomoc s diagnostikou

24 čer 2011, 21:17

S rozvodama to určitě nemá nic společného. Hledal bych chybu v karburátoru.

Re: Honda @125 - pomoc s diagnostikou

24 čer 2011, 22:07

taktéž bych se k tomu přikláněl...
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 pro 2013, 03:31, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Honda @125 - pomoc s diagnostikou

24 čer 2011, 22:47

.......karburátor četně příruby jsem vyměnil.... ztím se budu domívat že přeskočil řetěz... ještě můžu zkusit vyměnit ten ventil co je ve vzducháči...

25.6. edit:
Jako chce to v nejlepším případě novou mašinu, jenže mě opravdu zajímá co to je za závadu, když to dám do hondy tak se nedoplatim jestli vůbec,.
V karburátoru chyba neni,mohou to být už jen ucpané hadičky kolem, ty sem sice moc nekontroloval ale vsadím se že gdyž jakoukoliv z nich odmontuju tak bude průchozí...
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 pro 2013, 03:31, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Honda @125 - pomoc s diagnostikou

27 čer 2011, 14:28

podle popisu mi topřijde jako přicpaný přívodd benzínu nebo ucpané odvzdušnění - což je opět špatně dávkovaný benzín

při vyšším výkonu nestíhá benzín přtékat a motor vynechá, při zpomalení opět doteče a zase to jde, při nižší rychlosti (výkonu a otáčkách) to jde protože benzín stíhá přitékat 8)

Re: Honda @125 - pomoc s diagnostikou

19 říj 2011, 13:06

Ale stejně bych to viděl na přívod benzínu - sítko v nádrží, kohout, hadičky, filtr.
Odeslat odpověď