Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
02 pro 2009, 18:53
Zkoušel jsem seřídit karburátor na skútr Hero winner podle návodu na scootland.cz ale motor nejde dlouho nastartovat po delším točení naskočí výskočí do vysokých otáček v kterých setrvá a pak spade do volnoběhu a shasne. Po opětnovném nastartování a pokusu zvetnou otáčky na volnoběh motor jede ve vysokých otáčkách až rostočí zadní kolo. Po vypnutí a odpočinku asi 15min nejde nastartovat asi po 3 minutách usilovného startování se ho podáří nastartovat. Šroub vzdušníku jsem nejdríve dotáhl a pak asi o 2 otáčky povolil. Nevíte někdo jak přesne seřídit karburátor nebo co je špatně ?
02 pro 2009, 19:22
spiše tam bude naky bordel v karbeci skus ho vičistit a vimnen benzinovi filtr a jestly ho tam nemaš tak ho tam dej ten filtr .
02 pro 2009, 22:15
Karburátor jsem měl před týdnem venku a celej jsem ho omil v benzínu největčí špína byla v prostoru sytiče. Benzínový filtr tam je tak ho skusím vyměnit.
02 pro 2009, 22:55
skus ten benzin filtr taky mne to blblo a vimnenil sem benzin filtr a bylo to potom oukej
Naposledy upravil
KYBLOS dne 02 pro 2013, 01:47, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
13 čer 2012, 00:30
ahoj četl jsem tady o nějakém návodu na seřízení karbecu což mě čeká už co nevidět byl bych vděčný za odkaz na to seřízení díky moc a taky nějaké tvoje zkušenosti.Pokud máš skype nebo icq? díky
13 čer 2012, 11:12
Klucí tyhle ty projevy jak píše oton může způsobovat špatná hladina v komoře karburátoru. Jde o to, že ten plovák zavírá přívod paliva až moc pozdě, resp. skoro vůbec, takže tam jde furt moc benzínu a furt tam je benzín pod tlakem nasáván.
Rozeberte to znova, nasaďte hadičku na přívod paliva do karburátoru a foukejte do ní, při tomto pohybujte plovákem a zkoumejte, kdy zavře přívod (nepůjde foukat). Musí zavírat, když je vodorovně s hranou karburátoru, pak je to OK a hladina bude udržována stále vodorovně a správně. Pak to nebude dělat to zvyšování volnoběhu a roztáčení kola atd.
Seřídit volnoběh později za ohřátého motoru a vzdušník je indi vindi - utáhnout a povolit 1.5 až 2.5 otáčky, zjistit nejlepší reakci na plyn a pružnost motoru a pak barvu svíčky - cihlová.