od Vratas » 13 čer 2012, 11:12
Klucí tyhle ty projevy jak píše oton může způsobovat špatná hladina v komoře karburátoru. Jde o to, že ten plovák zavírá přívod paliva až moc pozdě, resp. skoro vůbec, takže tam jde furt moc benzínu a furt tam je benzín pod tlakem nasáván.
Rozeberte to znova, nasaďte hadičku na přívod paliva do karburátoru a foukejte do ní, při tomto pohybujte plovákem a zkoumejte, kdy zavře přívod (nepůjde foukat). Musí zavírat, když je vodorovně s hranou karburátoru, pak je to OK a hladina bude udržována stále vodorovně a správně. Pak to nebude dělat to zvyšování volnoběhu a roztáčení kola atd.
Seřídit volnoběh později za ohřátého motoru a vzdušník je indi vindi - utáhnout a povolit 1.5 až 2.5 otáčky, zjistit nejlepší reakci na plyn a pružnost motoru a pak barvu svíčky - cihlová.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...
Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...