Hero Winner - nastavení karburátoru

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Hero Winner - nastavení karburátoru

Příspěvekod oton80 » 02 pro 2009, 18:53

Zkoušel jsem seřídit karburátor na skútr Hero winner podle návodu na scootland.cz ale motor nejde dlouho nastartovat po delším točení naskočí výskočí do vysokých otáček v kterých setrvá a pak spade do volnoběhu a shasne. Po opětnovném nastartování a pokusu zvetnou otáčky na volnoběh motor jede ve vysokých otáčkách až rostočí zadní kolo. Po vypnutí a odpočinku asi 15min nejde nastartovat asi po 3 minutách usilovného startování se ho podáří nastartovat. Šroub vzdušníku jsem nejdríve dotáhl a pak asi o 2 otáčky povolil. Nevíte někdo jak přesne seřídit karburátor nebo co je špatně ?
oton80

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 12 lis 2009, 22:29
Skútr / moto: Piaggio nrg mc 2, Hero winner

Re: Hero Winner - nastavení karburátoru

Příspěvekod respekt.fr » 02 pro 2009, 19:22

spiše tam bude naky bordel v karbeci skus ho vičistit a vimnen benzinovi filtr a jestly ho tam nemaš tak ho tam dej ten filtr .
fuk stage6 proleprika chrom.spojka stage6 torque.variator motoforce racing.přední polomneřice stage6 racing filtr stage6.přední zadní destičky stage6 racing.dowhill řiditka str8.představec str8.
respekt.fr

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 528
Registrován: 25 říj 2009, 16:23
Bydliště: kousek od zlina
Skútr / moto: Malaguti f15 hiend pila .aprilia sr.HONDA CRF 250R
Tuning / úpravy: s6 proleprika.thermoteck.podložka pod klapky.příruba s6 R/T.varec motoforce racing.polomněřice s6.spojka s6 torque.zvon naraku.openfiltr s6.kontra malossi.podložka pod kontru malossi.DHW řiditka str8 +představec str8.tlumič motoforce R6.VíC v PODPISU..!!

Re: Hero Winner - nastavení karburátoru

Příspěvekod oton80 » 02 pro 2009, 22:15

Karburátor jsem měl před týdnem venku a celej jsem ho omil v benzínu největčí špína byla v prostoru sytiče. Benzínový filtr tam je tak ho skusím vyměnit.
oton80

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 12 lis 2009, 22:29
Skútr / moto: Piaggio nrg mc 2, Hero winner

Re: Hero Winner - nastavení karburátoru

Příspěvekod respekt.fr » 02 pro 2009, 22:55

skus ten benzin filtr taky mne to blblo a vimnenil sem benzin filtr a bylo to potom oukej
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 pro 2013, 01:47, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
fuk stage6 proleprika chrom.spojka stage6 torque.variator motoforce racing.přední polomneřice stage6 racing filtr stage6.přední zadní destičky stage6 racing.dowhill řiditka str8.představec str8.
respekt.fr

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 528
Registrován: 25 říj 2009, 16:23
Bydliště: kousek od zlina
Skútr / moto: Malaguti f15 hiend pila .aprilia sr.HONDA CRF 250R
Tuning / úpravy: s6 proleprika.thermoteck.podložka pod klapky.příruba s6 R/T.varec motoforce racing.polomněřice s6.spojka s6 torque.zvon naraku.openfiltr s6.kontra malossi.podložka pod kontru malossi.DHW řiditka str8 +představec str8.tlumič motoforce R6.VíC v PODPISU..!!

Re: Hero Winner - nastavení karburátoru

Příspěvekod pitpetr » 13 čer 2012, 00:30

ahoj četl jsem tady o nějakém návodu na seřízení karbecu což mě čeká už co nevidět byl bych vděčný za odkaz na to seřízení díky moc a taky nějaké tvoje zkušenosti.Pokud máš skype nebo icq? díky
pitpetr

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 12 čer 2012, 23:18
Skútr / moto: hero

Re: Hero Winner - nastavení karburátoru

Příspěvekod Vratas » 13 čer 2012, 11:12

Klucí tyhle ty projevy jak píše oton může způsobovat špatná hladina v komoře karburátoru. Jde o to, že ten plovák zavírá přívod paliva až moc pozdě, resp. skoro vůbec, takže tam jde furt moc benzínu a furt tam je benzín pod tlakem nasáván.

Rozeberte to znova, nasaďte hadičku na přívod paliva do karburátoru a foukejte do ní, při tomto pohybujte plovákem a zkoumejte, kdy zavře přívod (nepůjde foukat). Musí zavírat, když je vodorovně s hranou karburátoru, pak je to OK a hladina bude udržována stále vodorovně a správně. Pak to nebude dělat to zvyšování volnoběhu a roztáčení kola atd.

Seřídit volnoběh později za ohřátého motoru a vzdušník je indi vindi - utáhnout a povolit 1.5 až 2.5 otáčky, zjistit nejlepší reakci na plyn a pružnost motoru a pak barvu svíčky - cihlová.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 19 návštevníků

cron