od JardaB » 15 dub 2019, 08:38
Motor (spíše skůtr) se po výměně variátoru bude chovat vždycky jinak. Stačí výměna starého řemene za nový a pracovní otáčky se posunou cca o 500 níže. Nemá cenu to u pětistovky nějak vědecky zkoumat - u obsahu 125 je to jiná káva .... tam cítíš každý chybějící kW. Pokud do toho chceš vrážet peníze objednej se na motorovou brzdu ve Scootland Brno s cílem udělat "diagnostiku" a něco případně doporučit.
P.S: nauč se hledat na Googlu ! V prvním nástřelu výsledků je možné např. omezit jazyk na češtinu, období na poslední rok. Položky které ve výsledcích překážejí odfiltrovat např přidání "-500" do řetězce "Piaggio Technické údaje 460 -500" ... tak by měly zmizet výsledky, které obsahují číslovku "500". Je možné omezení hledání na domenu cz atd. atd. Internet je studnice vědomostí jen je najít. Jedním z předpokladů úspěchu je nespokojit se s prohlédnutím jediné první stránky výsledků a projít další stránky výsledků. Český web pro ti světu je bohužel malinký a někdy si člověk musí pomoci hledáním anglické nebo německé fráze. Pomůže je překladač Bing a podobně na přeložení výsledku v cizím jazyce Google Translator instalovaný jako doplněk do prohlížeče.
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.