past92 píše:Je to 2T co se divíš. Benzín v karburátoru vytěkal, olej zůstal a zalepil co se dalo. Musí se to vypláchnout, buď bez demontáže tvou trpělivostí, nebo to budeš muset rozdělat. Mrknout na svíčku a protočit krátce bez ní by asi neškodilo.
nerad bych psal ,že jsi napsla uplnou blbost,ale tohle neni fichtl ani babeta.Tyhle motory maj přimazávání z vlastní nádrže a olej se přímíchává v difuzoru a do plovákový komory se vůbec nedostane..tak to co jsi napsal zkus ještě přehodnotit.
to proč ti to nechytá tu bylo několiksetrát napsáno,ale já to zopakuji.Benzínový kohout je ovládán podtlakem od motoru tudíž se benzín do motoru dostane až v momentě kdy se motor točí..ať už starterem a nebo nakopávačkou..tak jako tak se připrav na to ,že to chvíli trvá..při nožním startu taky klidně kolem 5 minut.Pokud i po tý době to nechytne je na čase vyndat svíčku a kouknout jestli je mokrá...jestli je mokrá hodně je třeba jí pořádně usušit a startovat dál..další problém by jsi pak mohl mít se sytičem pokud má automatický..a na ten už si tady návod najdi.