od Peťas » 24 říj 2009, 19:16
Ahoj nechci tě nějak strašit, ale měl jsem to na WXR 200, stejný problém, po kapičkách to rosilo a po uschnuti na čeném pastu zůstávali bílé mapy. Kapalina se malinko ztrácela.Vyměnil jsem těsnění, bylo to o něco lepší, ale stejně to teklo. Závada bývá jinde,Gilery jsou choulostivé na zajetí a pozvolné ohřívání,když tomu hned naložíš za studena začne "žrát olej mě 0,3L na 1000km, takže když nebudeš kontrolovat malér po 6000km, kdy je termín máš o dva litry méně, což je prakticky celá náplň.Když ho dáš na policajta s nastartovaným motorem,což u Runnera jde, rozsvítí se kontrolka oleje,pozor může se okamžitě přidřit motor!Tím chci říci,že to pak musí clověk hlídat a kontrolovat min po 1500km, což je velmi nepříjemné.Je to vodou chlazené a většinou je "fouklé" těsnění pod hlavou válce a pak to tlakuje do nádobky a zátka to neudrží a přetlakem to rosí.Proto to kolísá o čárku na displeji.Ten olej s tím také souvisí.Bohužel mi řekli nový výbrus,s kroužky a nové těsnění pod hlavou.Termostat to není na 99%.Vím, že jsem tě moc nepotěšil, ale na 200 mi řekli za opravu 10-12tis Kč. Měj se Peťas