Rosvítila se mi kontrolka oleje, dolil jsem 3/4 litru až po okraj a nezhasla ani po odstavení a několika hodinovém odpojení baterky.
Normálně bych si řekl, že je prostě čidlo zašrotlý, ale trošku mě znepokojuje, že mi začalo už chvíli předítm neustále svítit zadní brzdový světlo, takže si řikam, jestli to nemůže bejt nějakej problém v elektrice. Nejbližší cestou jsem jel domů a zítra hned do servisu.
Když by byl problém v olejový pumpě, můžu cestou nouzově přilejt trochu oleje přímo do nádrže s benzínem?
19.1. edit:Dneska jsem přivezl skútr ze servisu a potvrdila se jejich prvotní doměnka, že byl olej z parkování venku zimou víc ztuhlej a měrku i po dolití nového stále držel vespod. Dvě noci v pokojové teplotě +20 stupňů udělaly svoje:-) Důležitá informace je, že kontrolka značí opravdu jen výšku oleje a nikoliv např. špatnou funkci olejový pumpy. Poučení pro odstavení během zimních měsíců je stejné jako u benzínu - nejlépe dolít plně až po okraj:-)
Nicméně jsem našel i přesnej plánek na easyparts
http://www.easyparts.nl/showdrawing/3432/53074/94/0-968-1-m415-m364-m1828-m3432-s3586-d53074/Oiltank.htmlProblém s brzdových světlem byl ve snímači na levý straně, takže ten vyměnili na místě za nový a šlape jako hodinky. Nefunkčnost nebo špatný kontakt u snímače se pozná tak, že brzdové světlo svítí i při nestlačené brzdě.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 20 pro 2013, 02:38, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou