Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
22 dub 2010, 13:22
Zdravím vás odborníci.
Loni na podzim jsem koupil skútřík Gilera Runner.
Do zimi jsem jezdil jak fík bez nějakých problémů. Akorát upadlé kolínko podlaku z pod karburátoru.
No byl jsem štasný jak blecha na pouličním havákovi.
Prostě spokojenost.
Letos jsem Runnerka vytáhl z garáže není možné se s tím domluvit.
Víc to nejede jak jede.
Začal problém se startováním.
Za studena to nastartovat startérem bylo zhola nemožné. Jen nakopávačkou ale to byl výkon hodný vrcholového sportovce.
Potom neržel volnoběh.
Je tam ruční sitič. Ikdyž byl sitič vyplý tak za studena volnoběch že mi to málem ujelo za tepla mi to scíplo než jsem vytáhl klíče od garáže.
No a žereto tak 5l/100km.
Myslím že nejsem snad uplný blb ale této broblematice moc nerozumím tak jsem to nechal známemu co tomu chápe víc jak já.
Vyměnil gufero na klikovce a podlakový ventil který pouštěl benál oběma dírkama.
Velmi se spravilo startování. opět to chytá na brnk startéru.
Diference volnoběhu se nezměnila za tepla a za studena bez toho aniž by šáhl na sitič.
Spotřeba taky není nijak výrazně odlišná.
Deď se to ale na víc děsně dusí.
Na rovině třeba 500-1000m super.Jde za plynem jak sfiňa. Pak zas 500-1000m úplně bez výkonu.
No a do kopca to vůbec ale vůbec nechce jet. To se udusí až na volnoběh.
Díky bohu že to nescípne. Ale zostanu stát v kopci.
Dnes jdu kupovat ještě novou svíčku.
Prosím Vás poraďte, Pomožte.
Nebo nebyl by někde v okrese UH nějaký obětaví odborník co tomu rozumí a juknul by se mi na to.
22 dub 2010, 19:41
Zdarec vyzkoušej vyčistit plovákovou komoru zřejmě se ti tam něco vysráželo a teť ti to dusí . Vloni jsem měl podobnej problém se svým Runnerem.
22 dub 2010, 20:03
Při té opravě výměny gufera a podtlakového ventilu kolega několikráte vyčistil karbec a utěsnil takovou tu gumu mezi karbecem a sáním válce či tou komorou s klapkama nebo co to vlastně je.
Jo a vyměnil plynové lanko.