od Vratas » 11 led 2014, 12:40
Na karburátoru bude z boku šroubek s pružinkou, to je volnoběžný. Pak tam bude ještě jeden, který většinou bývá veden šikmo do karburátoru, ale není to pravidlo. Tím se ladí vzduch. Když utahuješ, ubíráš, když povoluješ, přidáváš.
Obecné nastavení vzduchu bývá povolení o 1,5 - 2 otáčky, čili 540 až 720 stupňů. Jelikož ty máš ten super open filtr, tak zkus nejprve jednu otáčku.
Pak za teplého motoru vylaď volnoběh na přijatelnou úroveň, aby nechcípal, ale ani pokud možno nezabíralo kolo. Pak se pusť do zkoumání svíčky, vyndej jí, očisti kartáčem a jeď se svézt na 10-15 minut a zkoumej barvu.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...
Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...