Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
02 bře 2014, 12:35
Ahoj potřeboval bych pár rad ohledně runneru 180 rv.2003 4 takt chlazený vodou, startér, na tachometru 17000 km , ale serviska k tomu nebyla.
Je to dovoz Itálie a vypadá to jako kdyby na něm nebyla nikdy dělaná údržba. Filtr nešel povolit byla přilepená gumička úplně se roztrhla.
Napíši to v bodech.
Kolik oleje do motoru a stačí polosintetika? Polosintetiku mám zadara proto ta otázka.
Kolik oleje do tlumičů?
Kde se odzvdušňuje chladící soustava? (Na hlavě ani na termostatu žádný odvdušňovací šroub jsem nenašel)
Jak vypustit olej ze zadního náboje a kolik a jaký olej se dolívá?
Jaké válečky do variátoru, nynější mají dosti viditelné plošky barva černá váží 11g a vodící gumy jsou žluté a mají také dosti značnou vůly.
Na spojce je odtržené jedno obložení, Je potřeba koupit celé pakny nebo se to dá zrepasovat?
Je nutá výměna i pružin na spojce předpokládá že jsou původní.
Při kroutivém pohybu hřídelí variátoru se ozývá s motoru skřípání mám podezření na vodní pumpu nebo nějaké ložisko tam, zvuk vychází jako by s pod vypouklého krytu na druhé straně, zatím jsem část kolem pumpy nerozebíral, co mě tam čeká? A jaká je prognoza závady?
A naposled jak zkontrolovat obložení destiček na zadním kole, případně jak se mění? A promazávají se vodítka desek?
Budu rád za každou vaši radu.
02 bře 2014, 19:11
Tak to pískání nedělá pumpa, tu jsem sundal a zvuk vychází s pod magneta. Až sezenu stahovak tak snad už na to přijdu. Bral jsem za variator a magneto a zda se mi že to má nepatrnou vuli, jen aby to nebylo ložisko na klice.