Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
25 bře 2017, 10:18
Neměl jste někdo stejný problém ?....již jsem to řešil v tématu u Gilery a myslel, že se to vyřešilo výměnou za starý řemen, ale omyl.....po vyčištění vyriatoru a výměny valečků, řemenu a kontrastky začalo ve variatoru klepat. Po rozebrání zjištěny válečky s ploškama po 200 km....byly volnější vodítka, tak výměna za nové + nové válečky....klepání nepřestalo...tak po 200 km znovu rozebráno, že vyměnim ještě pružinky ve spojce. Válečky opět na kaši....napadá někoho co to může způsobovat ?.....variator je malossi multivar....uz to nejspíš dělalo i dříve, ale prodejce to maskoval zvýšením volnoběhu, neb nad 2 tis to nedělá
25 bře 2017, 12:58
Daj tam origo variator a nebude problem
25 bře 2017, 14:27
Tak jednak ho nemám a na předchozím skůtru jsem měl taky malossi a tam to bylo v pohodě i po 23tis, měnil jsem jen válečky a řemen a nikdy jsem se nesetkal, že by po výměně něco rachtalo
25 bře 2017, 14:40
Kontrastku si porovnaval zo starou?
25 bře 2017, 14:43
Vadné válečky, slabá-silná reflexní pružina, prašnost, drsný povrch kluzných částí ... je třeba bádat
25 bře 2017, 14:50
Kontrastka totožná malossi bílá, povrchy hladke bez vrypů bez známek vyjetí, udelala to už druhá sada valečků, vždy po cca 200 km, jsou sjeté, používám malossi