To je v pohodě, nic špatného tam nevidím. Hlavně zkontroluj stav ložiska ve víku a když dotáhneš hřídel tak kolo se musí otáčet volně. Dotáhni nejprve lehce, protoč kolo a potom dotáhni, odpor kola by se neměl změnit.
Nelam si s tím hlavu,je to zcela v pořádku,dotáhne se to defakto až po nandání víka a matice,jak psal Lubon. Taky jsem se nad tím nejdřív pozastavoval,takže mám pochopení...
21.7. edit: nazdar , konecne sa nasla spravna velkost remena takze po dvoch mesiecoch variator zlozeny..medzitym sa mi stihla uplne vybit baterka takze sme to nastartovali kablami..lenze pri jazde mi to ukazuje nabijanie len okolo 9,8...ked pustam plyn tak to striela do vyfuku...a na volnobehu zacne pomaly nabijanie stupat...moze to robit velmi vybita baterka? dopredu diky za akukolvek radu...
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 bře 2017, 00:40, celkově upraveno 1
Důvod:Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Pokud jsi přes kabely jen nastartoval a baterka byla total na šrot,tak ji skútrem hned tak nedobiješ,možná vůbec,může mít už špatný článek a bude na výměnu. Pak to samozřejmě může dělat i různé vylomeniny,pokud má skútr malé napětí,slabá jiskra atd....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...