od Mr.Voza » 14 dub 2016, 14:52
Ještě jsem se nad nesetkal s nacvakávací koncovkou na ventilek, která by po nacvaknutí dobře držela tlak a nefuněla všude okolo.
Foukám buď v garáži homodomo kompresorem, kde mám tu nasazovací koncovku s celým gumovým vnitřkem, ta se musí během foukání tlačit směrem na ventilek, jinak tlakem sklouzne, to je ale nepohodlný, protože musím hadici sundat, zkontrolovat tlak, a pak kdyžtak hadici znova nasadit, nebo ufouknout.
Nebo pohodlnějc jezdím na benzinku EurobitOil, kteoru mám asi 0,5 km od garáže, takže se gumy pořádně nestinhou zahřát, aby tam byl nějakej znatelnej rozdíl v tlaku teplá/studená penu, tam maj digitál, kde si nastavím přesně kolik chci tlak, nasadím hadici, ono to nafouká požadovanej tlak a pípne že je hotovo. Tam maj ale zase tu nacvakávací koncovku, co fouká všude okolo, když se nedrží, takže musím koncovku během foukání tlačit na ventilek - to ale nevadí, protože foukání probíhá automaticky.
Naposro debilní je to naproti na OMV, tam maj tuhle nacvakávací koncovku, co se musí držet, aby nefuněla všude okolo a na sloupu maj ruční čudlítka na přidávání a ubírání tlaku s analogovým tlakoměrem. A protože je nutný zároveň klečet u vetilku a zárovneň mačkat čudl na sloupu, tak je pro jendoho člověka prakticky nemožný cokoliv nafoukat.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP