Foukání pneu

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Re: Foukání pneu

Příspěvekod Bostav » 16 dub 2016, 20:57

Nedělejte si z toho legraci :mrgreen:
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 1163
Registrován: 26 úno 2016, 14:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: Foukání pneu

Příspěvekod kubaxmax » 16 dub 2016, 21:04

já foukám klasickou cyklistickou pumpičkou která má tvar T a má hlavici univerzální, galusku na silničním kole foukáš na vyšší tlak než horské kolo nebo skůtr a nějaké 2,2-2,5 bar je velice snadné a rychlé natlačit....tuším že nafoukám až 12 bar....samozřejmě má pumpička barometr a je festovní železná ruční a stojí 1000-2000 Kč....nesmrtelná...nožní pumpičky ty šlapací co mají na benzínkách jsem už 3 zničil...
kubaxmax

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 72
Registrován: 20 črc 2014, 11:43
Bydliště: Hradec Králové
Skútr / moto: Yamaha Xmax 125
Tuning / úpravy: výfuk Yasuni Scooter 4

Re: Foukání pneu

Příspěvekod g@briel » 16 dub 2016, 21:09

josuk píše:Přesně tak! Ale já teda dávám jinej vzduch dopredu a jinej dozadu a kdyz prsi, tak vzduch pred jizdou menim na spesl slozeni, míchá mi to kamarad. :-D Mám s tím dobré zkušenosti.


konečně něco nového,kdyby to chtěl plnit do plechovek tak bych měl zájem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
1x přední a zadní do deště a 1x kdyby byl zimní :D

ja jsem vždy foukal Neose buď na pumpě,nebo kompresorem na 12V na parkovišti . . . Forza je nová zatím jsem ji nefoukal
Honda Forza 125 ABS-šedá matná metalíza Cynos (12.4.2016) http://gagi.motorkari.cz
Yamaha Neo´s 50 2T - po 6ti letech prodaný s poctivým nájezdem 10260Km
Uživatelský avatar
g@briel

500+
 
Reputace: 26
Příspěvky: 603
Registrován: 02 dub 2010, 16:43
Bydliště: Milovice(CZ),Snina(SK)
Skútr / moto: Honda Forza 125 ABS - Šedá matná metalíza Cynos
Tuning / úpravy: reflexní proužky na kola,přilba HJC IS-MAX II fluo green

Re: Foukání pneu

Příspěvekod PBM2 » 16 dub 2016, 21:20

g@brielI, jak už tu padlo, hlídej si vzduch v pneu jako oko v hlavě. To víš, značkový je značkový a kdo ví, co všechno budou kontrolovat při pravidelné kontrole. Třeba, kdyby jsi neměl ten správný vzduch, tak by ti neuznali nějakou reklamaci, třeba vyšší spotřebu nebo nižší max rychlost. Jojo, Made in Japan je jen jeden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (není to, samozřejmě, nic proti tobě, je to jen reakce na jiné příspěvky :wink: ) . Osobně si myslím, že většina zde přítomných kontroluje tlak průběžně nebo když cítí při jízdě nějaké zvěrstva v zatáčkách a pod. A zda fouká u pumpy nebo nožní nebo na 12V, případně nedejbože nějakým kalibrovaným výmyslem, je ostatním vcelku putna. Každý podle svých zkušeností, možností, potřeby a zvyku. 8) Hlavní, aby v pneu bylo tolik, kolik je předepsáno, případně byl tlak přizpůsoben počasí, zátěži a dalším okolnostem. 8)
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Foukání pneu

Příspěvekod Valheru_KOKr » 16 dub 2016, 21:26

škoda, že tu není nikdo, kdo by foukal pusou... Je to technika, která by mě vcelku zajímala, ale nikde jsem nenašel podrobnější informace... Nemám odvahu to zkoušet bez kvalitního návodu.
Kája

Yuki CITY 125 - Nová čína, s jasnou historií a zcela nejasným osudem
Kokříkovi cesty
Nevidí mě! Neslyší mě! Nepředvídá mě! Nedává pozor! Nerespektuje mě, protože jsem na 2 kolech! Vím to, předpokládám to, a proto ještě jezdím a stále píši!
Uživatelský avatar
Valheru_KOKr

250+
 
Reputace: 33
Příspěvky: 394
Registrován: 29 čer 2015, 15:48
Bydliště: Praha 13
Skútr / moto: Yuki CITY 125
Tuning / úpravy: Ne

Re: Foukání pneu

Příspěvekod josuk » 17 dub 2016, 05:44

Vydychany vzduch se doporučuje! To není legrace! Kyslík totiz zhoršuje tepelnou roztaznost. Problem je voda,guma puchri,a alkohol, lepta. Takže se doporučuje nic nepit min 12 před hustenim. Tabákový kouř je ale zase vhodný,jednak konzervuje druhak usnadňuje nález místa úniku v případě defektu na cestě.
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 597
Příspěvky: 1419
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Předchozí

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků