Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
28 bře 2014, 20:34
Zdravím...mám Derbi Atlantis 2T 50cc karburator a dnes při jízdě mi to zničeho nic pod plynem zdechlo a od té doby ani tuk. Hned jsem šel po svíčce a cívce, ale jiskru to háže. I když se mi zdá slabší (nevím jak má vypadat na slunci ani nešla vidět) ale skutr o té doby ani neblafl. Svíčka je mokrá když ji vytáhnu čili bezín tam jde. Nevíte někdo co s tím?
29 bře 2014, 09:15
Přidřený ?
29 bře 2014, 11:26
Startér s motorem v pohodě otáčí bez nějakého zvýšeného odporu. Navíc to zdechlo opravdu jako když se vytáhne fajka do té doby motor šlapal jako hodinky a chytal na drc. Já nevím dnes jsem zkoušel jinou svíčku a nic. Samozřejmě i přídření je varianta sice nevím proč by se měl přidírat.... Olej si ředím sám olejové čerpadlo mám odpojené vždy dodržuji předepsaný poměr, že by to bylo přidřené se mi nezdá. Není ani snaha o to aby to chytlo prostě nic.
07 črc 2015, 12:19
Zajímalo by mě, jak to Stelyman vyřešil, protože teď mám naprosto stejný problém. Po ujetí asi kilometru to zdechne jako by někdo vytáhnul fajku. Dal jsem novou svíčku,vše je jinak o.k., jede to jak z praku a pak dost. Kde začít? Cívka? CDI? má někdo nápad?
díky moc za jakýkoliv tip...
08 črc 2015, 21:31
Nevím kolik máte na tom natočeno,jestli je tam natočeno dost km,tak u 2T bych nejprve vyměnil gufera.Zásada u dvoutaktů,přisávají falešný vzduch a motor nejde natočit a svíčka je přitom mokrá.Potom projít utěsnění mezi válcem a karbecem.Dále když je vše OK tak jít po elektroinstalaci a začít pořádnou svíčkou,fajkou ,indukční cívkou atd.
10 črc 2015, 14:22
což o to, nakopnout to jde, takže co kdybych začal palivovým kohoutem? Prý se ta membrána často kazí a pak dochází k přerušení přívodu paliva. Nikdy jsem ho neměnil, nemám s tím zkušenosti - dostal jsem tip jak zjistit, zda funguje podtlak, snad se k tomu o víkendu dostanu. Mám si při výměně této součastky dát na něco konkrétního pozor? Ptám se jako úplný laik, na skůtru si měním jen svíčku, žárovky a baterku
Takže selským rozumem bych akorát vypustil z nádrže benzín a pak to zkusil nějak přehodit za nový...
10 črc 2015, 15:14
To jsem bral jako samozřejmost,že jsi nejprve zkontroloval přívod paliva.Ten podtlakový kohout je jednoduché zkontrolovat,jdou z něho dvě hadičky jedna vede k plovákové komoře a druhá je podtlak.Vytahneš-li obě nesmí téci benzin.Do podtlakové hadičky když ústy uděláš podtlak tak z druhé hadičky musí začat téci benzin.2.)Máš-li motor přidřen,tak neudělá podtlak do hadičky a tím není spuštěn benzin.To jen tak v kostce jinak musíš vědět co přesně chceš vědět já jsem považoval ,že základní věci byly udělány.