[Vyřešeno, 03.08.2017] CPI Aragon - přehřívání

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

[Vyřešeno, 03.08.2017] CPI Aragon - přehřívání

Příspěvekod MrNobody » 31 črc 2017, 13:31

Zdravím, z ničeho nic se mi skútr začal přehřívat v teplém počasí. Po pár km vypne a naskočí až min. po půl hodině. Je to vzduchem chlazený dvoutakt. Nějaké rady čím by to mohlo být? Příruby jsou nové, svíčka taky. :?
MrNobody

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 8
Registrován: 31 črc 2017, 12:20
Skútr / moto: CPI Aragon GP 50

Re: CPI Aragon - přehřívání

Příspěvekod Winterwolf » 31 črc 2017, 15:10

Nepřidírá se ti to :?:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: CPI Aragon - přehřívání

Příspěvekod stretavka » 31 črc 2017, 15:13

Viděl bych dvě příčiny:
1. závada je ve značce skútra
2. závada je v majiteli - jeho nedostatečná údržba, servis a tak podobně - výměna oleje,vyčištění vzduchového filtru, čištění motoru a jeho žebrování......
Každá náhoda se musí pečlivě připravit.....
Uživatelský avatar
stretavka

250+
 
Reputace: 317
Příspěvky: 496
Registrován: 21 črc 2011, 12:36
Bydliště: Budweiß
Skútr / moto: Aprilia Leonardo 125/Honda Hornet 900
Tuning / úpravy: série

Re: CPI Aragon - přehřívání

Příspěvekod MrNobody » 31 črc 2017, 20:23

Winterwolf píše:Nepřidírá se ti to :?:

Je nějaký způsob jak to zjistit bez sundání válce?

Nemyslím si, že je důvodem přehřívání značka. Jinak filtr i chlazení čištěno a jedná se o 2T, takže olej nevyměním.
Naposledy upravil krizik1 dne 31 črc 2017, 22:41, celkově upraveno 1
Důvod: necituj prosím poslední příspěvek, děkuji
MrNobody

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 8
Registrován: 31 črc 2017, 12:20
Skútr / moto: CPI Aragon GP 50

Re: CPI Aragon - přehřívání

Příspěvekod stretavka » 31 črc 2017, 21:30

No to by jsi se docela divil, jaký vliv ta značka strojr má na případné závady, protože kvalita použitých materiálů a dilenské zpracování předurčuje případnou poruchovost. V případě čínských quaziskútrů to platí dvojnásob(kovové věci jsou vyrobený z bláta a plasty z lejna).
Ale klidně si mysli úplně něco jiného. TOLIK K BODU 1.
Btw.že to je 2T nevím, ale např.zrovna v případě použití oleje pro mazání je kur*vský rozdíl jestli pouzijes premiérový olej od Repsolu nebo noname koupený v Kaulandu(a to nemyslím rozdíl v ceně,ale ve výkonu). TOLIK K BODU 2 A VLIVU MAJITELE.
PS: že je to přidřený nezjistis jinak, než že sundáš válec (je to pekelně náročná práce - musíš povolit 4 šrouby(matky) na hlavě válce....)
Každá náhoda se musí pečlivě připravit.....
Uživatelský avatar
stretavka

250+
 
Reputace: 317
Příspěvky: 496
Registrován: 21 črc 2011, 12:36
Bydliště: Budweiß
Skútr / moto: Aprilia Leonardo 125/Honda Hornet 900
Tuning / úpravy: série

Re: CPI Aragon - přehřívání

Příspěvekod MrNobody » 31 črc 2017, 21:57

No, v 18t km má asi čínskej válec nárok na repas. Každopádně sundaní je v mém případě trochu složitější :? , ale díky za odpověď, kouknu na to.
Naposledy upravil krizik1 dne 31 črc 2017, 22:41, celkově upraveno 1
Důvod: necituj prosím poslední příspěvek, děkuji
MrNobody

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 8
Registrován: 31 črc 2017, 12:20
Skútr / moto: CPI Aragon GP 50

Re: CPI Aragon - přehřívání

Příspěvekod Winterwolf » 01 srp 2017, 08:01

Se sundáním to není až tak složité u vzducháče jsou to opravdu jen 4 šrouby, ale musíš nejprve sundat všechen ten plastový bordel okolo :wink:

Když už to budeš mít dole tak rovnou kup nějaký "tuning" válec třeba Naraku nebo Polini mají větší výdrž než originál :idea:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: CPI Aragon - přehřívání

Příspěvekod MrNobody » 01 srp 2017, 13:19

To okolo je právě nejhorší :? . Určitě bych nekupoval znova originální, přemýšlel jsem i o 70ce, když už to budu dělat.
MrNobody

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 8
Registrován: 31 črc 2017, 12:20
Skútr / moto: CPI Aragon GP 50

Re: CPI Aragon - přehřívání

Příspěvekod Winterwolf » 01 srp 2017, 13:42

Pokud si to budeš dělat sám tak nákup doporučuji ZDE pokud to budeš chtít nechat udělat tak doporučuji Scootland. Tam jsem si nechávál upravovat číňana já a byl jsem max spokojen po změně válce na 70ccm , jiném variátoru a spojce najel něco přes 12000km a pak šel do světa a mám pocit, že dělá stále radost novému majiteli :wink:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: CPI Aragon - přehřívání

Příspěvekod MrNobody » 01 srp 2017, 13:51

Díky moc :D . Měnil jsi s tím válcem ještě něco jiného než varec? Je mi teda jasný, že karbec bude chtít potom doladit.
MrNobody

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 8
Registrován: 31 črc 2017, 12:20
Skútr / moto: CPI Aragon GP 50

Re: CPI Aragon - přehřívání

Příspěvekod stretavka » 01 srp 2017, 14:00

Nechci tě od toho odrazovat.
Litinový válec Malossi stojí 4 litry-viz zde:
http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... -litinovy/

k tomu by bylo od věci koupit laděný výfuk, cena 3665 např. zde:
http://www.scootland.cz/zbozi/leovince- ... lli-horiz/

určitě budeš muset dát větší trysku do karburátoru (máš je? - pokud ne musíš zase koupit) a naladit variátor a vyměnit kontrastní pružinu a pružinky spojky, ne-li koupit celý multivar (zde: http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... pi-keeway/ ) a jsi v tom bratru za 10-15 tisíc bez práce.

Lidé ty skútry nabízejí za 10-15 tisíc (otázka je, zda ty peníze za to dostanou), a věř mi, že to při případném prodeji málokdo (s téměř 100% jistotou NIKDO) ocení.

Zvolil bych tu nejlacinější variantu - zde: http://www.scootland.cz/zbozi/r-p-valec ... pi-keeway/
a jezdil dokud znovu neumře, protože ať chceš nebo ne, z osla prostě plnokrevníka neuděláš, tím se nechci dotknout tvého skútra, ale tak to prostě je, dostaneš z toho možná 20-30 km/hod. navíc - málo muziky za hodně peněz
Každá náhoda se musí pečlivě připravit.....
Uživatelský avatar
stretavka

250+
 
Reputace: 317
Příspěvky: 496
Registrován: 21 črc 2011, 12:36
Bydliště: Budweiß
Skútr / moto: Aprilia Leonardo 125/Honda Hornet 900
Tuning / úpravy: série

Re: CPI Aragon - přehřívání

Příspěvekod MrNobody » 01 srp 2017, 14:20

Je mi jasný, že se ty peníze při prodeji nevrátí, ale skútr prodávat nechci. Přemýšlel jsem o válci Stage6 (http://www.scooter-tuning.cz/valec-stage6-70cc), trysky do karbce nestojí moc a variátor tam už mám Motoforce Racing. A předpokládám že bez laďáku se to taky obejde.
MrNobody

5+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 8
Registrován: 31 črc 2017, 12:20
Skútr / moto: CPI Aragon GP 50

Re: CPI Aragon - přehřívání

Příspěvekod Dusan14 » 01 srp 2017, 17:30

Trusky nestoja vela alenked nevies co robis, tak sa moze stat ze tie valce budes potrebovat min 2
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: CPI Aragon - přehřívání

Příspěvekod Winterwolf » 02 srp 2017, 07:23

Na co kupovat válec Malossi když úplně stejnou službu udělá Naraku za poloviční cenu a pořád bude lepší než originál válec :wink:

Měnil jsem/nechával jsem si měnit jen válec, variátor a odladit spojku a karburátor. Ve Scootlandu v Praze to vyšlo na cca 5000,- komplet a fungovalo to super 8)

Ohledně ceny při prodeji... Koupil jsem novou za 18 000,- cca 8000,- jsem do ní dal na úpravách a po 2 letech a 12 000km jsem ji prodal za tuším 10 000,-

Takže ano jakékoliv úpravy a opravy ti nikdy nikdo nezaplatí,ale děláš to hlavně pro sebe :wink:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: CPI Aragon - přehřívání

Příspěvekod stretavka » 02 srp 2017, 08:34

@Winterwolf

naprostý souhlas, že to člověk dělá pro sebe, o tom žádná. Jen se ale snažím naznačit, že do čínskýho skútra, který má dle jeho majitele v hrbu 18000km to není asi úplně ideální investice. Nedělám si iluze, že po tolika km není klika načatá, ložiska nejsou vyběhaný, spojka není zmydlená, spojkový zvon není vypálený, variátor ještě nemá dráhy, pružící jednotky už asi taky nepracují ideálně etc. etc.
Raději bych tam dal noname válec s pístem a kroužkama (na to kupec při prodeji uslyší), skútra poslal do světa a peníze investoval do něčeho kvalitnějšího (zejména pro sebe).
Se sebereflexí však musím napsat, že jsem zapřísáhlý odpůrce čínských herek, takže mám asi trochu mlhu před očima, nicméně k tomu mám tak nějak důvody (pár jsem jich v garáži měl)....prostě za mne - zkušenost je nepřenositelná!
Každá náhoda se musí pečlivě připravit.....
Uživatelský avatar
stretavka

250+
 
Reputace: 317
Příspěvky: 496
Registrován: 21 črc 2011, 12:36
Bydliště: Budweiß
Skútr / moto: Aprilia Leonardo 125/Honda Hornet 900
Tuning / úpravy: série

Další

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 28 návštevníků

cron