Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

CPI aragon gp 50 zatuhlé zadní kolo

03 dub 2016, 20:16

Zdravim lidi loni jsem koupil skůtr CPI aragon gp 50 jezdil super ale najednou ke konci sezony začalo jit ztuha zadni kolo. Zadní brzda je v pořádku seklá není... divné je že skutr nejede pomaleji ... jede porad stejně ale zadnim kolem rukou pomalu neotočim. kryt řemene jsem mel dole a spojka funguje v poradku motorovou řemenici rukou otocim a spojkou taky ale jak vezmu za kolo jde to hrozně ztuha co si myslíte čím by to mohlo být?

Re: CPI aragon gp 50 zatuhlé zadní kolo

03 dub 2016, 23:29

Zadrete loziska. Najprv by som skontroloval ci je olej v prevodovke. Pripadne ho vymen. Zalezi co odtial vypustis ak kovove piliny tak mas problem

Re: CPI aragon gp 50 zatuhlé zadní kolo

04 dub 2016, 05:46

Taky mu z toho muzou vylezt kočičí chlupy. To se kocúrúm stává.....

Re: CPI aragon gp 50 zatuhlé zadní kolo

04 dub 2016, 07:13

Zaprasené celé fórum tou kočičinou.Už by bolo na čase sem nasadiť ostrého vlka aby tu spravil poriadok.

Re: CPI aragon gp 50 zatuhlé zadní kolo

05 dub 2016, 16:46

rozebral sem to uz cele :D převodovku take a jedno lozisko (ve kterem jde osa do spojky - převádí pohyb z převodovky do spojky) jde o neco huře než ostatni rukou lehce kdyz roztocim osu tak se neroztoci ale lehce zastaví... ale ostatni jdou ladně... ale přijde mi šílený aby šlo ztuha kolo a dělalo to tohle ložisko ktere zase tak tezko nejde... ale vic toho tam uz fakt neni ... :D

Re: CPI aragon gp 50 zatuhlé zadní kolo

09 dub 2016, 19:51

dej tam kolo z piaggia a máš po problému,máš čínu tak se nediv,příště budeš rozumnější a koupíš si jetou značku z itálie :wink: činani maj ložiska kalená s hliníkovíma kuličkama :wink:

Re: CPI aragon gp 50 zatuhlé zadní kolo

09 dub 2016, 21:04

Poslední příspěvek nebudu raději komentovat...
Píšeš že kolem rukou téměř neotočíš a přitom skútr jede pořád stejně. To je dost divný, takový odpor by musel být znát. Lehce zatuhlé ložisko by takovou sílu nemělo způsobit, zkoušel jsi, pro jistotu sundat brzdový třmen a pak otočit kolem? Vím, píšeš že brzda zatuhlá není, ale pokud by to bylo zatuhlé v koncovém převodu takovým způsobem jak popisuješ, tak by se to ložisko nemělo téměř hnout.

Re: CPI aragon gp 50 zatuhlé zadní kolo

09 dub 2016, 22:12

jinak se točí špatné ložisko venku na prstě a jinak po stáhnutí to byste už mohly vědět. vem ložisko opiš z něj iniciály případně změř šuplerou vejšku x šířku x díru ,vem staré ložisko a pořádně se rozmáchni a hoˇvzduchem kam až doletí,poté se nějak doprav do prodejny ložisek a dej obsluze inicialy ze stareho ložiska a ona ti podá za 60kč nové to vem a nasad z5 do kola a slož to celé a máš po problému,ještě si můžeš vyměnit olej v převodu a fíííííí. :wink:

Re: CPI aragon gp 50 zatuhlé zadní kolo

10 dub 2016, 13:13

Problém vyřešen ne nijak elegantně... Ložiska jsou ok ale nevím kde ani jak osa zadního kola která vede přímo do převodovky se jakoby vytáhla ven ke kolu o 0,2 mm a hned jak se převodovka dotáhne šrouby a zavře tak se na sebe ozubené kolo osy a druhe ozubené kolo v převodovce přitáhne a tře o sebe... Takže jsem sehnal vymezovací ocelové podložky do převodovky a osu podložil a vše je ok nicméně nikdo mi nedokázal říct jak se to mohlo stát...

Re: CPI aragon gp 50 zatuhlé zadní kolo

10 dub 2016, 13:56

Tak mozno cinan zabodul nejaku podlozku osadit. A nejake lozosko sa posunulo a zacalo to driet

Re: CPI aragon gp 50 zatuhlé zadní kolo

10 dub 2016, 13:58

Možné to je ale začínalo to postupně....

-- 10 dub 2016, 13:00 --

A předevčírem jsem přivezl ještě jednoho CPI Aragon Gp 50 byl nepojízdného. Už frčí a jede brutálně 105 km/h bez problémů po rovine

Re: CPI aragon gp 50 zatuhlé zadní kolo

11 dub 2016, 10:37

Jede a nebo tachometr ukazuje....dvě dost rozdílné věci.... ;-)

Re: CPI aragon gp 50 zatuhlé zadní kolo

11 dub 2016, 12:36

taky pochybuju že to jede 105km/h :roll:

Re: CPI aragon gp 50 zatuhlé zadní kolo

12 dub 2016, 07:50

Je to podle měřící tabule na zacatku obce tak taky to beru s nadhledem.... Ale jede krásně.... Jde o to co to vydrží....
Odeslat odpověď