Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
03 dub 2016, 20:16
Zdravim lidi loni jsem koupil skůtr CPI aragon gp 50 jezdil super ale najednou ke konci sezony začalo jit ztuha zadni kolo. Zadní brzda je v pořádku seklá není... divné je že skutr nejede pomaleji ... jede porad stejně ale zadnim kolem rukou pomalu neotočim. kryt řemene jsem mel dole a spojka funguje v poradku motorovou řemenici rukou otocim a spojkou taky ale jak vezmu za kolo jde to hrozně ztuha co si myslíte čím by to mohlo být?
03 dub 2016, 23:29
Zadrete loziska. Najprv by som skontroloval ci je olej v prevodovke. Pripadne ho vymen. Zalezi co odtial vypustis ak kovove piliny tak mas problem
04 dub 2016, 05:46
Taky mu z toho muzou vylezt kočičí chlupy. To se kocúrúm stává.....
04 dub 2016, 07:13
Zaprasené celé fórum tou kočičinou.Už by bolo na čase sem nasadiť ostrého vlka aby tu spravil poriadok.
05 dub 2016, 16:46
rozebral sem to uz cele
převodovku take a jedno lozisko (ve kterem jde osa do spojky - převádí pohyb z převodovky do spojky) jde o neco huře než ostatni rukou lehce kdyz roztocim osu tak se neroztoci ale lehce zastaví... ale ostatni jdou ladně... ale přijde mi šílený aby šlo ztuha kolo a dělalo to tohle ložisko ktere zase tak tezko nejde... ale vic toho tam uz fakt neni ...
09 dub 2016, 19:51
dej tam kolo z piaggia a máš po problému,máš čínu tak se nediv,příště budeš rozumnější a koupíš si jetou značku z itálie
činani maj ložiska kalená s hliníkovíma kuličkama
09 dub 2016, 21:04
Poslední příspěvek nebudu raději komentovat...
Píšeš že kolem rukou téměř neotočíš a přitom skútr jede pořád stejně. To je dost divný, takový odpor by musel být znát. Lehce zatuhlé ložisko by takovou sílu nemělo způsobit, zkoušel jsi, pro jistotu sundat brzdový třmen a pak otočit kolem? Vím, píšeš že brzda zatuhlá není, ale pokud by to bylo zatuhlé v koncovém převodu takovým způsobem jak popisuješ, tak by se to ložisko nemělo téměř hnout.
09 dub 2016, 22:12
jinak se točí špatné ložisko venku na prstě a jinak po stáhnutí to byste už mohly vědět. vem ložisko opiš z něj iniciály případně změř šuplerou vejšku x šířku x díru ,vem staré ložisko a pořádně se rozmáchni a hoˇvzduchem kam až doletí,poté se nějak doprav do prodejny ložisek a dej obsluze inicialy ze stareho ložiska a ona ti podá za 60kč nové to vem a nasad z5 do kola a slož to celé a máš po problému,ještě si můžeš vyměnit olej v převodu a fíííííí.
10 dub 2016, 13:13
Problém vyřešen ne nijak elegantně... Ložiska jsou ok ale nevím kde ani jak osa zadního kola která vede přímo do převodovky se jakoby vytáhla ven ke kolu o 0,2 mm a hned jak se převodovka dotáhne šrouby a zavře tak se na sebe ozubené kolo osy a druhe ozubené kolo v převodovce přitáhne a tře o sebe... Takže jsem sehnal vymezovací ocelové podložky do převodovky a osu podložil a vše je ok nicméně nikdo mi nedokázal říct jak se to mohlo stát...
10 dub 2016, 13:56
Tak mozno cinan zabodul nejaku podlozku osadit. A nejake lozosko sa posunulo a zacalo to driet
10 dub 2016, 13:58
Možné to je ale začínalo to postupně....
-- 10 dub 2016, 13:00 --
A předevčírem jsem přivezl ještě jednoho CPI Aragon Gp 50 byl nepojízdného. Už frčí a jede brutálně 105 km/h bez problémů po rovine
11 dub 2016, 10:37
Jede a nebo tachometr ukazuje....dvě dost rozdílné věci....
11 dub 2016, 12:36
taky pochybuju že to jede 105km/h
12 dub 2016, 07:50
Je to podle měřící tabule na zacatku obce tak taky to beru s nadhledem.... Ale jede krásně.... Jde o to co to vydrží....