Tak postupně: Pokud tam je "molitan" z výroby tak v pohodě. Určitě máš v manuálu nějaký doporučený olej na filtr. Nejsou to běžné oleje ale oleje dosti speciální a osobně bych to žádným "běžným olejem" nenahrazoval. Na enduru používám takovou modrou potvoru která se táhne přes celou dílnu

Ale spíš bych to viděl na nějaký spec. spray. Ta modrá potvora nejde z ničeho umejt
Co se týče mé averze k bezhlavým zásahům do továrních nastavení dvoutaktů, to je myslím spíš na pokec u pivka než na psaní tady. Věř mi, že jsem mnoho hodin trávil na brzdě při hledání nejlepších poměrů výfukových a sacích systémů a to v podmínkách které jsou pro laika naprosto nedostupné. Pouhá výměna filtru za KN nebo dokonce odstranění airboxu a přímý filtr změní u dvoutaktu směšovací poměr a bez dalšího seřízení směsi vede většinou k ochuzení včetně všech důsledků s tím spojených. Co se týče "výhod" těhle "pracích" filtrů, tak mám svůj lety prověřený názor a nehodlám jej měnit. Ale to bychom se dostali do polemiky do které se mi tady nechce.