od muzicMAN » 08 črc 2012, 19:17
Zdravim vsetkych...Mam tu dalsi problem rozbehal som skutra konecne den bezal v pohode a zrazu klesnu otacky ze pomaly skape a potom zdvihne a zase klesne a zdvihne potom skape a uz ho nenastartujem. Neviem ci je daco upchate ale co. Potreboval by som nejaku vseobecnu schemu palivoveho systemu pre 2T skutre. Z nadrze mi ide hadicka do dakeho bieleho sulka bud je to podtlakovy alebo filter ale potom to ide do jakejsi zeleznej kocky co je na rame uchytena a az odtial do karburatora a netusim co to je zac a myslim ze tam ide aj hadicka z olejovej pumpy. Prejavuje sa to fakt zahadne lebo minule som musel mat vzduch skoro uplne uskrteny a volnobezny srob na plno a ledva to drzalo 2000ot. Teraz mam skoro na full povoleny srob na otacky a vzdusnik skoro tiez a ma tak 2000ot a po chvili zase to iste ze klesne pomaly na 500 par krat hore dole a skape alebo drzi na 1000 a ci povolim ci zatiahnem ci uz volnobeh alebo vzusnik ziadna zmena zvysenia ot. skor skape. Fakt by som uvital hoc aku radu a pomoc. Karbac cisty..trysky prefukane ihla na 2 pozicii zhora. Karbac dellorto phva 17,5 es ihla je A10, el sytic. Skuter cagiva passing 100ccm. Dakujem vsetkym vopred.