Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
18 bře 2021, 01:09
Zdar, poradil by někdo se špatnýma startama na burgmanu 125? Při cvaknutí starteru "blafne" ale pak nic točí a točí a za 15 sec utrpení začne chytat až se chytne, pak se chvíli dusí a potom jede krásně.
Karbec vyčištěnej a volnoběžná triska vyčitštěná a jakože byla docela dost zacpaná, napětí na baterce 12,8V sytič měněn, za tepla okolo 12-13 C je ten start o facku lepší ale pořád špatný. V moment když to chytne tak pak startuje hned zase nějakou dobu ale po vychladnutí cca 10 hodin to stejný znova. Pruchody v karbecu vyčištěný a volný i pruchody sytiče. Memrbána v poho svíčka po zkoušení o start mokrá (barva je svíčky je dobrá) zkoušel sem svíčku s vyšší tepelnou hodnotou ale žádná změna. Už nevím po čem jít, baterka nebyla měněná a nevim jak je tam dlouho každopádně točí startérem solidně a svíčka hazí dobrou jiskru měl by někdo nějakej nápad co dál?
18 bře 2021, 09:56
Začalo to po zimě ??
Karbec vyčištěný jak ? Ultrazvuk ??
Svíčku u dej podle předpisu nebo ?? jen vyjímečně na test nižší tepelnou hodnotu ... je zima.
Hledal bych netěsnosti a výměnu starého benzínu ...
18 bře 2021, 14:43
Behem zimy to začalo svicka tam je budto denso 24 nebo teplejší denso 22 obě odzkoušeny a obě špatný karbec cistenej ručně a benzin sem tam po delším stání dal 100oktan do opuštěné nádrže. Ale vsiml jsem si ze do sytice nejde napěti po otočení klíčku ale melo by tam vubec jit a kolik? Mozna bude chyba tam.
-- 18 bře 2021, 13:44 --
Tesnost je jeste v poho nikde neprisava příruba i sani bez chyb
18 bře 2021, 15:13
??? funkci sytiče (proč se na to ptáš, když návodů je všude hafo ... máme chytrou síť a chytré mobily) viz návody na Scootland
20 bře 2021, 19:48
Návod na proměření sytiče neni na internetu ani jeden to co je na scootlandu popisuje jen výměnu jaky odporovy hodnoty a jakej proud by tam mel jit to neni nikde tak byohl nekdo poradit ze zkušenosti
20 bře 2021, 21:07
Automatický sytič je za studena zasunutý do těla a když se nastartuje a začne altík dobíjet, tak jde napětí i na sytič a ten se postupně začne vysouvat a přivře trysku v karburátoru. Takže když ho vyndáš za studena, tak musí být zasunutý a tím pádem otevřená tryska naplno na studený start. Takže pokud tam nejde co má, tak start by měl být OK a naopak by měly být potíže až se motor zahřeje, taky by ten sytič mohl zůstat trčet v té vysunuté poloze, pak by by to mohlo dělat to, co popisuješ. Taky při studeném startu u karburátoru může pomoci pár krát prudce dát plný plyn a ubrat a pak znovu startovat bez plynu, tím se docílí toho, že tam akcelerační pumpička nastříká benzín a tak obohatí směs na studený start. Jinak bych tam dal svíčku co tam patří, ještě si změř, zda ti při startu neklesá napětí na baterii pod 10V, to by mohlo pak znamenat, že je už slabá baterie a svíčka nemá dost napětí na dobrou jiskru.
12 dub 2021, 20:32
Jo to s tou baterkou zkusím to sem ani nezkoušek změřit a ani nevím jak je tam stará každopádně teplý starty jsou lepší. Možná je v té vysunuté poloze i no ted není mco čas už se s tím zabývat dál ale tohle zkusím.
Naposledy upravil
krizik1 dne 13 dub 2021, 07:04, celkově upraveno 1
Důvod: necituj prosím poslední příspěvek, děkuji