Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
16 říj 2019, 20:17
https://uloz.to/file/yB3bU5a6pC1f/suzuk ... ual-en-pdfKonkrétní chybový kód je možno zobrazit po propojení pinů v servisní zásuvce jen když svítí FI - když je chyba aktivní, po vypnutí zapalování, pokud už chyba není aktivní se chybový kód nezobrazí.
16 říj 2019, 21:25
To vim,vyzkousel jsem uz co se bez diagnostiky dalo,mam na dily jste z jednoho burgmana zadrenyho na klice,zkusim postupne prehodit snimace na cvt a uvidim neco musi zpusobovat ze radi v nizsich otackach nez je obvykle,fakt nikdo nevite v kolika otackach vam prerazuje,kdyby to bylo v cca 6-7 tis ot.tak ja jsem zhruba na polovine ,to by znamenalo ze cidlo posila dvojnasobny pocet pulzu nez by melo.
16 říj 2019, 21:33
To myslíš na kolik vyletí otáčky při rozjezdu na plný plyn?
Zítra můžu vyzkoušet.
18 říj 2019, 16:59
Tak povedlo se nekomu zjistit na kolik otacek vybehne pri rozjezdu na plny plyn?Vyndat cidlo je dost vopruz,musela by ven cela CVT ,povolit sice jde ,ale vyndat uz ne a na to kaslu,to je zas rozebrat pul kapotaze a vyklonit motor dolu.Takze to spis vypada ze si na pomalejsi rozjezdy zvyknu .
18 říj 2019, 21:03
Na automat kolem 5tis, 4.8 až 5.2 když se rozjíždím z místa nebo z pomalé rychlosti, při stálé rychlosti po rovině 100km/hod točí 4tis otáček a na manuál dálniční šestku (OD) 110km/4tis. ot/min.
Čidlo polohy primární řemenice by mělo jít demontovat i z motoru v rámu protože rám nepřekáží
https://www.youtube.com/watch?v=ftgGZEGN51w&t=29s
19 říj 2019, 09:29
Me to z nejakeho duvodu jde o 1 tis otacek min,to o cem mluvis je cidlo polohy remenice,cidlo otacek je ten snimac dole ,pocita zuby za vystupni remenici u pruziny a ten mi bez demontaze nejde vyndat.Holt az to prestane fungovat uplne tak ho vyndam.Ale dik