rozhodne to zmysel dava, každopadne dikes za tip!
No ale skutras nieje klasicka motorka kde je toho aj hodne vidieť, toto je full zadeklovane tak hľadať spoločnu kostru može byť aj na prašky!
Bol by nejaky dobrý tip kde to asi tak hľadať?
13.11. edit:Najnovšie ked skuter stoji na mieste a jedno či z vypnutim alebo zapnutim motorom to funguje skvele ako ma. Ked sa ale pohnem cez 20kmh tak už to nemaka ako ma!
18.11. edit:Nevie niekto nahodou kde sa nachadza samotny prerušovač smeroviek na tomto skutri?
19.11. edit:Tak po skoro komplet odstrojeni zistene že prerušovač to asi nema a ak ma tak nevedno kde, jedine ak v RJ motora.
Premeranim napätia baterie v kľude ako aj pri naštartovani a vyššich otačkach bolo zistene kolisave napätie na svorkach baterie ktore prekračuje stanovene limity. Takže raz to bolo do 14.6V čo je ok ale po zvyšeni otačiek nie vždy ale vyskočilo to až na 17.5V a v tu ranu sa vypli smerovky, ked som zapnul dialkove svetlo tak napätie opäť pokleslo a smerovky sa znova rozbehli. Po odpojeni regleru šlapaly smerovky v akych koľvek otačkach, takže to asi vyzera že je v haji regler ktorý tu robil taku to šarapatu, skúsim vymeniť a podam hlasenie ako to dopadlo.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 15 bře 2017, 10:43, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny 4 příspěvky pod sebou