Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Re: Benelli Velvet 150 - dušení při jízdě

26 říj 2006, 21:52

:(Ahoj pri volnobehu mi to strili do vyfuku,kolisaj otacky a po case to chcipne mam podezreni ze mam ucpanou volnobeznou trysku ale nejsem si jistej,nebo mam malou hladinu v karbeci,protoze ktiz ho dam na bocni stojanek tak se trochu pridaj otacky ale jen na chvili pak zase zdechne B) B) B)

Re: Benelli Velvet 150 - dušení při jízdě

27 říj 2006, 08:48

Ahoj lidi,
děkuju Dědkasovi za upřesnění a lepší podání problematiky směsí, popsal jsi to o 100% lépe než já :rolleyes: Že se ještě vracím k těm průsakům, to se prostě nesmí stát, tam je fakt něco blbě a není to až tak o oleji. Přehřátá hlava se může zkroutit, rupnout a pokud se ti dostane chladící médium do oleje, nezachrání to ani Castrol GTX a motor se kousne. Neznám konstrukci tohohle motoru, ale pumpa, je nejpravděpodobnější, termostat to asi nemá...? Psal jsi, že ti dělali GO motoru. Já na tvém místě už bych asi škrtil mechanika. U karburátoru záleží jestli máš klasický, kde je šoupě plynu ovládáno lankem přímo, nebo podtlakový, což má valná většina dnešních mašin, kde lankem ovládáš klapku a šoupě se hýbe díky podtlaku, který vzniká nasáváním do válce, docela rozumně je to popsáno třeba na těhle stránkách:
http://www.faann.net/page.php?menu=teor ... lanek&id=6
Každopádně nejlepší je kouknout se do manuálu ke konkrétnímu stroji, měl by tam být popis nastavení a kde je který šroubek na co a pokud si nejsi jistý, tak to svěřit mechanikovi, správné naladění chvilku zabere.
No, zdar tvému dílu a držím palce ať to všechno opravíš ;)

Re: Benelli Velvet 150 - dušení při jízdě

28 říj 2006, 22:34

tak sem na to prisel je derava gumova trubka mezy karburatorem a valcem tak sem to zatim zalepil silikonem a vsechno je v poradku B) B) B)

Re: Benelli Velvet 150 - dušení při jízdě

30 říj 2006, 08:52

Gratuluju :D

Re: Benelli Velvet 150 - dušení při jízdě

21 úno 2007, 12:43

Cest vsem,
tak mam na ceste - komplet trubicky, filtry, novou pumpu, karburator po pretesneni, vycisteni, nova svicka bude, civka s kabelem. Zacnu to davat dohromady popristi tyden, tak snad to pujde?

Kdo ma zkusenosti se serizovanim karburatoru??

Dik S.

Re: Benelli Velvet 150 - dušení při jízdě

21 úno 2007, 13:12

http://www.scooter-tuning.cz/?idpg=1&id=22 B)

Re: Benelli Velvet 150 - dušení při jízdě

06 bře 2007, 13:09

Panove, podrzte se!! Zahada vyresena!

Tedy jenom teoreticky...mam komplet novou palivovou soustavu, karburator po GO, nove "jiskriste" i se svickou. Vse OK, musi to proste jet!

Tohle bych resil dost dlouho a jeste stesti, ze sem to nedal do servisu!!!
Byl to problem nahradniho dilu. Kupoval sem si nove kolinko sani (mezi karbem a valcem) a nevsiml jsem si, ze puvodni vyvod na benzinovou pumpu byl asi tak 2,5 mensi nez original!!! Tudiz sel mensi tlak na pumpu, slo mene benzinu do karbu, delal se vitr v komore a nasledne smes sla do chude a tim padem se mi to sekalo - bud to bylo smesi anebo proste dosel benzin v karbu.

At se Vam tohle nestane!

27.4. edit:
Spatne nastaveni jehly karburatoru! Vzdusnikem si jen doregulovavate!!! Smes se jinak nastavuje pres jehlu!!! Cest S.
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 úno 2014, 14:36, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Odeslat odpověď