Ahoj lidi,
děkuju Dědkasovi za upřesnění a lepší podání problematiky směsí, popsal jsi to o 100% lépe než já :rolleyes: Že se ještě vracím k těm průsakům, to se prostě nesmí stát, tam je fakt něco blbě a není to až tak o oleji. Přehřátá hlava se může zkroutit, rupnout a pokud se ti dostane chladící médium do oleje, nezachrání to ani Castrol GTX a motor se kousne. Neznám konstrukci tohohle motoru, ale pumpa, je nejpravděpodobnější, termostat to asi nemá...? Psal jsi, že ti dělali GO motoru. Já na tvém místě už bych asi škrtil mechanika. U karburátoru záleží jestli máš klasický, kde je šoupě plynu ovládáno lankem přímo, nebo podtlakový, což má valná většina dnešních mašin, kde lankem ovládáš klapku a šoupě se hýbe díky podtlaku, který vzniká nasáváním do válce, docela rozumně je to popsáno třeba na těhle stránkách:
http://www.faann.net/page.php?menu=teor ... lanek&id=6Každopádně nejlepší je kouknout se do manuálu ke konkrétnímu stroji, měl by tam být popis nastavení a kde je který šroubek na co a pokud si nejsi jistý, tak to svěřit mechanikovi, správné naladění chvilku zabere.
No, zdar tvému dílu a držím palce ať to všechno opravíš
Daelim NS II, výfuk Don Chrochtallo, filtr Green, karburátor Keihin, odlehčená klika, Garfield na nosiči