Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
16 srp 2024, 11:09
Zdarec,
nedávno jsem pořídil skútr Benelli Macis 125, je to rok 2014. Měnil jsem termostat, jelikož zobrazovaná teplota chladící kapaliny na budíku měla tendenci být pořád na minimu. Samozřejmě jsem přitom vyměnil kapalinu za novou. Otázka zní. Když jedu řekněme 70 km/h, mám teplotu chladící kapaliny tak na 2/5 měřítka teploty na budíku. Když zastavím, teplota chladící kapaliny stoupá až k horní mezi ukazované teploty, přičemž větrák nesepnul. Trochu jsem bojoval s odvzdušněním systému, ale věřím že toto už je vyřešené, jelikož když po jízdě povolím odvzdušňovací šroub při vypnutém motoru, začne vytékat už jenom chladící kapalina bez bublin, bez vzduchu. Je to důvod k obavě nebo na skútru teplota chladící kapaliny takhle může kolísat?
Díky za každý info
16 srp 2024, 15:04
My tvůj budík neznáme .. musíš se hochu podívat do manuálu. DObrí je použít logiku a vlastní hlavu. Co může mít vliv na popisované chování ??
Motor (voda) s ohřeje po po jednotkách kilometrů .. 2-5 .. spíš dříve.
First thing is to do is RTDM = (Read the damn manual)
The first thing you need to do is read the damn manual.
ad1 - musíš kontrolovat jak zavzdušení -- postup podle manuálu (přesně podle manuálu - universální postup neexistuje .. stroje se liší)
ad2 - musíš zkontrolovat termostat s teploměrem v hrnci vody.
ad3 - zkontroluješ senzor spouštění větráku
Mů budík ma na teploti jen tři hodnoty na LED - studená, akorát, a horká