Zdarec, potřebuju poradit s barvou svíčky....jelikož jsem doteď řešil jen 2T, kde byla bílá svíce špatná směs, tak nevím jak je to u 4T s takto zbarvenou svíčkou
Je tam keihin cvk, kde jehla nema drazky, neda se s ni hejbat....svicka byla do svetlejsi cihly, problem nastal po rozebrani karbecu a vycisteni...takze pretryskovavat urcite nemusim, trysky odpovidaji danemu skutru a karburatoru
Je tam jen membrana, ktera nadzvedava soupe...jediny co se da stelovat je sroub bohatosti, ale to si myslim, ze je jen pro bohatost volnobehu, jestli se pletu, tak me nekdo opravte....pak uz jsen vymena trysky, coz jak jsem psal tak odpovida std nastaveni, valec i vyfuk je origo, tak myslim neni duvod u 4T laborovat s tryskama jako jsem to resil u 2T
Ano tím se nastavuje bohatost při volnoběhu. Bylo by dobrý kdyby se k tomu vyjádřil někdo se stejným skútrem nebo podobným karbíkem. Já se nesetkal s karbíkem kde se nedá hejbat s jehlou.
Jehla se šteluje podložkami pod jehlu, určitě tam při bližším prozkoumání nějakou objevíš, já měl tovární nastavení 2 podložky po 0,5 mm. Já jsem si jednu ubral, takže mám jehlu přizvedlou o 0,5 mm. Pokud máš ty směs chudou, pak jehlu přizvednout podložkami třeba rovnou o 1 mm, což je jako o jednu drážku na obvyklých jehlách s drážkami na ségrovku.
pridana podlozka tam neni zadna....a ani v servisnim manualu o podlozkach nic neni.....jinak za plynem to jde dobre, jehlou jsem to resil u 2T kdyz sel v 1/3 za plynem spatne
Ahoj a aku teplotnu hodnotu ma tvoja sviecka? Podla mna hladaš problem tam kde nieje. Ked to normalne ide neries to a voz sa je to 4T. Mam tiez keihin cvk a ziadna podlozka pod ihlou nieje a aj ked som mal ladak tak som nijak neupravoval karb Šrobikom na cvk karburatore stelujes mnozstvo benzinu (nie vzduchu ako na 2T karboch) na volnobehu.
Je tam cr8eb, presne ta co je predepsana....do 70 jede pekne, ale abych se dostal na maximalku, tak je to horsi nez to bylo pred tim, trva to delsi dobu a jen na max plyn, kopec co jsem jel 100 jedu 80 a varcem to neni na ten se nesahalo
-- 17 dub 2017, 08:14 --
A u tohoto karbecu, kdyz sroub povoluju pridavam tedy benzin nebo vzduch ?....neb cim vic jsem povolil, pripadlo me ze to bylo to chudsi
Ale chová se to úplně obráceně... Čím víc přivřu šroub, tím to je bohatější, tedy aspoň z toho, že to začne kouřit z výfuku a během chvilky není v garáži vidět....a je to u všech keihinu cvk stejné ?....já mám keihin cvek 306e, zde je šroub bohatosti z boku u jiných cvk jsem ho viděl ze spoda