Tak karburátor se vyndaval z důvodu problému se studeným startem, chytl na cvrknuti, ale tak 5 min se nesmělo sáhnout na plyn, jinak to chcíplo...dle prodejce (autorizovaný servis
) to je chladným počasím, kupoval jsem v lednu, jinak jak se ohřál šel pěkně za plynem a maximální byla kolem 120..bohužel pokračovalo to i když bylo už teplo a přidalo se k tomu, že skútr na volnoběh začal hulit a přestávalo to i jet...rozebral a vyčistil se karbec, nastavila bohatost a to zlobeni za studena přestalo jen to pořád hulilo...po nějakém laborovaní se nakonec vyměnil sytič a bylo po hulení...dala se nová svíčka a po najetých 30 km v kuse proběhla kontrola a svíce viz obrázek, když jsem to koupil, tak svíce byla podstatně tmavší, řekl bych optimální barva...navíc skútr jede dobře tak do 70 a pak zrychluje hodně pomalu na větší přidání plynu už nereaguje a maximalka jen 100....kontroloval jsem jak přírubu od karbecu tak hadici k němu a vše v pořádku...jediné co mě napadá, že to před tím bylo co se týká směsi v pořádku je, že jak nedovíral sytič tak to zároveň obohacoval...