Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
06 kvě 2015, 16:28
To bych zkusil ale nikdo z mých přátel nebo známých nemá tenhle skútr, nemám si ho od koho na zkoušku půjčit.
To kdybych věděl, tak jsem tu ještě tvrdší mohl vzít hned
-- 06 kvě 2015, 16:33 --
Ještě je tam Malossi red sponge filtr.
06 kvě 2015, 17:36
jestli je to motor minarelli horizontal, tak 7,5g valecky jsou moc. serie jsou 6,5g, ale me se nejlip na tenhle seriovej motor osvedcily 5,5g s bilou kontra. zluta je na serii zbytecne tvrda a davat jeste tvrdsi je blbost, akorat pak rychlejc odchazej valecky a remen. jestli jsi odstranoval slepy koleno, chtelo by to i mrknout na smes, pripadne pretryskovat, ale hlavni problem bude myslim v tom variatoru. jinak ten filtr red sponge je akorat sejto deravy. podivej se skrz nej proti svetlu. a kdyz uz tenhle filtr, tak na nej pouzit kvalitni olej na filtry, jinak nemuze mit zadnou ucinnost.
Odesláno z mobilu přes Forum Fiend. Tapatalk už fakt neee!
06 kvě 2015, 17:45
Měl jsem zafixováno, že tam mám žlutou, ale je tam bílá!
-- 06 kvě 2015, 18:12 --
A motor si myslím, že je Morini, ale nejsem si jistej.
06 kvě 2015, 18:51
Máš v podpisu SR50 LC 2000 a ty měli pokud se memýlím Minarelli. Morini měli SRka až od roku 2001, myslím. Máš airbox pod břichem skůtrtu, že ho kouká jenom kousek (minarelli), nebo nad motorem (morini)?
06 kvě 2015, 19:03
Takhle to vypadá .. měl by to být Morini. První přihlášení je ale v roce 2000.
skutr.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
06 kvě 2015, 19:14
Jo, tak to máš Morini. Vycházel jsem z toho, co maj psáno na Scootlandu. V tom případě zapomeň na ty gramáže válečků, co jsem psal - u Morini to bude jinak.
06 kvě 2015, 20:03
Na sériový motor morini idú valčeky 7,5g 17x12.Ten variator nemá tam kde sú valčeky nejaké rihy alebo nejake nerovnosti?Zadna remenica sa nezadrháva?Neviem ako to je u morini motoroch ide naštartovat bez deklu varia?Ak hej daj dole dekel a pozeraj či ti víde až na vrch remen.
06 kvě 2015, 22:03
Mr.Voza píše: zluta je na serii zbytecne tvrda a davat jeste tvrdsi je blbost
Heeeej,máš něco proti červený kontrastce na mojí závodní seriofce ?
Pokud jsi se v tom hrabal a udělal tam spousty změn,bude to chtít vše doladit,pokud to zvládneš. Určitě mrkni na svíčku,dolaď směs a dej tvrdší kontrastku. Pohraj si i s válečkama,případně odlehči ty co tam máš.
06 kvě 2015, 23:02
Tak chlapi, problém zdánlivě vyřešen. Jak mi tu někdo poradil, namazal jsem graf. vazelinou krom valecku mmj. i vodítka a kluzny cep normal vazelinou a lita to supr. Snad to není jem chvilkovy, uvidíme.
Každopádně každému děkuju za každou radu, moc mi to pomohlo, především Mr. Voza děkuji
07 kvě 2015, 07:37
Beny: Není zač
Tuner: Ta Tvoje závodní sériofka má beztak výkon, jako některý 125tky
tam je to potřeba
Do běžnýho provozu je myslím na sériofku cokoliv tvrdšího, než bílá Malossi zbytečnost. Mám jí i na SRku, kde mám 70tku válec a laďák a bez problémů - řemen neklouže. Předtím jsem tam měl žlutou a akorát se hřál variátor jako kráva, že jsem čekal, kdy se mě rozteče ten plastovej kryt variátoru a řemen ubejval před očima. Červenou jsem měl v jednom Neosu, co jsem koupil nepojízdnýho "na kšeft" a tam jsem ani skoro nemoch rukama zmáčknout zadní řemenici, abych tam nandal řemen - jsem se divil, že to ten řemen nepřetrhlo
07 kvě 2015, 15:41
Ještě mám otázku, jestli někdo neví, jaký restrikce měli tyhle Morini motory.
07 kvě 2015, 19:23
Slepe kolena na výfuku,variator-krúžok,Kolienko v saní tam kde je vzdch.filter a ešte možno medzi motorom a karburatorom ako je na minarelli
07 kvě 2015, 23:25
Nedavno jsem četl, že u nějakých skútru byla taky restrikce, takový plíšek na třech šroubkach, tam jak jsou válečky. Nevíte, jak to je konkrétně u tohohle ?
08 kvě 2015, 13:22
To býva na origo variatoroch honda a peugeot.Na piaggio matoroch je to tiež ale nedava sa to dole.