Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
Odeslat odpověď

Re: Aprilia SR 50 - problém

05 kvě 2015, 19:16

myslel som podložky pod variator ale tym sa doladuje odpych a max.rýchlost.Skus dat iní variator možno je to tým kedže je to original variator a ma naj.26 000km

Re: Aprilia SR 50 - problém

05 kvě 2015, 20:08

To se mi moc nechce celý nový variátor, jelikož skútr u mě bude teď poslední sezónu.

-- 05 kvě 2015, 20:10 --

Jinak, můžu kdyžtak natočit video aby jste všichni věděli přesně o co jde.

Re: Aprilia SR 50 - problém

05 kvě 2015, 20:31

nemyslel som kupovat nový odniekoho vypožičat a vyskúsat.Ak chcceš natoč video.

Re: Aprilia SR 50 - problém

05 kvě 2015, 22:01

Tady je video:
za studena: https://www.youtube.com/watch?v=mt0YTAK ... e=youtu.be

a za tepla: https://www.youtube.com/watch?v=mMyf9Rl ... e=youtu.be

Snad to pomůže, je tam vidět rozdíl,že za tepla nechce zrychlovat, ale jakmile překročí +-55km/h zrychluje normálně.

Re: Aprilia SR 50 - problém

05 kvě 2015, 22:18

Nĕkdo ti dnes tady poradil vymĕnit gufera na klice. Vidĕl bych to taky v tom. Výmĕna je pro normàlnĕ zručného človĕka otázka chvíle. Navíc nemusíš kupovat gufera u oficiálního drahého dealera, ale když si zjistíš rozmĕry, tak je seženeš za pár korun. Pokud jsi se myší proklikal až na toto vlákno, tak ti nebude jistĕ dĕlat problém si to najít na scootlandu, google apod. A až budeš mit nový gufera, sundáš variátor a zapalko a pak do starých gufer našroubuj dva vruty a vytáhni je. Nový mázni vazelínou a natlač na stejné místo. Na youtube jistĕ vyklikáš i video jak postupovat při výmĕnĕ. Vyjde tĕ to na pár korun a když to náhodou nebude ono, skutru to neublíží, maximálnĕ se zvýší komprese......

Re: Aprilia SR 50 - problém

05 kvě 2015, 22:25

No uvidím, jak velká je to rozborka. Co jsem koukal, tak gufera jsou relativně za pár kaček. Spíš jsem zvědav, co všechno rozebrat, kvůli výměně.

Re: Aprilia SR 50 - problém

05 kvě 2015, 22:57

Jestli se výměny gufer bojíš, tak si zkus obvolat pár servisů a ber ten, který ti příjde nejrozumnější :wink: A nebo napiš odkuď jsi a třeba někdo poradí :wink:

Re: Aprilia SR 50 - problém

05 kvě 2015, 23:01

Né, že bych se bál, zatím jsem si všechno na motorkách udělal sám, ale spíš bych chtěl vidět, jak je to zrovna u týhle Aprilky složitá rozborka, co sundat a tak. Nejlíp kdyby se ozval někdo, kdo má taky tenhle stroj a dělal to :-)
Jinak jsem od Rakovníka

Re: Aprilia SR 50 - problém

05 kvě 2015, 23:05

Varec jsi už dole mĕl a demontovat zapalko pokud máš stahovák na rotor je asi stejnĕ náročný....

Re: Aprilia SR 50 - problém

05 kvě 2015, 23:17

Tak fajn. Díky zatím všem za odpovědi ;)

-- 06 kvě 2015, 07:22 --

Ještě něco. Jestli jsou v prdeli gufera, může to ovlivnit celkove výkon skutru nebo to má za následek čistě ty výkonové propady.

Re: Aprilia SR 50 - problém

06 kvě 2015, 07:25

Přijde mi že tam máš hrozně těžký válečky. Žlutá kontrastka taky neni nic extra tvrdýho. Než se pustíš do gufer,zkusil bych to s lehčíma válečkama,pokud máš,nebo starý odlehči,pokud nebyli na kaši a zkus to s nima. Případně můžeš zkusit vypodložit kontrastní pružinu.

Podložky variátoru : http://www.skutry-malsice.cz/aprilie/am ... -3802.html

...ale těma to nebude,to by se chovalo jinak.

Re: Aprilia SR 50 - problém

06 kvě 2015, 07:30

Ty gufera asi KO nejsou, bo by jsi asi jinak nenastartoval. Musíš prostě zkoušet od lacinějších záležitostí.

Re: Aprilia SR 50 - problém

06 kvě 2015, 08:06

Viděl bych to stejně jako Tuner - těžký válečky, měkká kontra, opotřebenej nebo zabordelenej variátor...

nebo

Nemáš na variátoru už vyjetý "schody"? Chodí variátor po kluzným čepu volně - nezadrhává se? To samý zadní řemenice. Válečky a vodítka jsou OK? Dáváš to na sucho, nebo mažeš? Mě se osvědčilo válečky a vodítka trochu máznout grafitovou vazelínou, kdyžtak i kluznej čep trochu zamastit vazelínou, aby po něm variáror líp chodil - ale fakt jenom trochu, aby se od něj nezamastil řemen.

Re: Aprilia SR 50 - problém

06 kvě 2015, 15:37

Hele je tam origo výfuk, ale jen jsem odstraňoval slepý koleno, jestli to může mít nějakej velkej vliv. Kontrastku jsem kupoval žlutou, vlastně jako náhradu za originál, to samý válečky jsou taky origo 7,5g mám za to. Ty starý byli spíš kvádry, šílený.
Válečky jsem mazal graf. vazelínou, přesně jak říkáš. Ale nepřišlo mi, že by tam vyloženě něco mělo nějaký velký vůle, nebo jsem to až tak dopodrobna spíš nezkoumal

Re: Aprilia SR 50 - problém

06 kvě 2015, 15:41

Možno treba po odstránení slepých kolien pretryskovat karburátor.Moj nazor je zhodit stary variator a dat tam na skušku nový./NEHOVORíM žE KUPOVAT NOVY OD NIEKOHO SI VYPOžIčAT/A vyskúšat to s novym a dat valčeky cca 5-6g a bielu kontrasku od malossi.
Odeslat odpověď