od Mr.Voza » 06 kvě 2015, 08:06
Viděl bych to stejně jako Tuner - těžký válečky, měkká kontra, opotřebenej nebo zabordelenej variátor...
nebo
Nemáš na variátoru už vyjetý "schody"? Chodí variátor po kluzným čepu volně - nezadrhává se? To samý zadní řemenice. Válečky a vodítka jsou OK? Dáváš to na sucho, nebo mažeš? Mě se osvědčilo válečky a vodítka trochu máznout grafitovou vazelínou, kdyžtak i kluznej čep trochu zamastit vazelínou, aby po něm variáror líp chodil - ale fakt jenom trochu, aby se od něj nezamastil řemen.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP