Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
05 kvě 2012, 09:43
Moje Sr 50 karburátor 2009 začla špatně statrtovat, respektive nejde nastartovat bez přidání plynu. Můžete mi poradit čím to spravit? Předpokládám, že bude stačit něčím poštelovat na karburátoru. Ještě minulý týden stačilo zmáčknout startér a hned se rozběhl motor, teď prostě bez přidání plynu nechytne. Na volnoběh po zahřátí běží v pohodě. Díky moc.
05 kvě 2012, 12:06
Karburátory nejsou moje silná stránka..
Ale co baterka? Dělalo mi to taky, vyměnil jsem baterku a už je to ok
A startuj bez zapnutých světel..
05 kvě 2012, 13:14
Sytič je automat nebo manuál ? Pokud automat,funguje správně ?
06 kvě 2012, 09:03
Sytič je automat, a když je motor teplý tak to funguje správně. Baterka je nová tou to není.
Dá se s tím sytičem něco dělat, dá se nějak štelovat?
06 kvě 2012, 09:20
Když je motor teplý, tak sytič není potřeba. Určitě ho vydělej a zkontroluj. Tady je o tom celý článek:
http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/startovani/
06 kvě 2012, 09:22
Ne štelovat se nedá. Pokud je sytič KO,je nejlepší ho vyměnit za manuální,kde máš 100% jistotu funkčnosti a zapneš si ho kdy potřebuješ. Za tepla je právě vyřazen z funkce,měl by fungovat jen na studeném motoru kdy obohatí směs pro lepší starty.
08 kvě 2012, 20:37
Díky za odpovědi, zatím to nechám tak, budu prostě startovat s plynem, jinak problém není a po nastartování drží otáčky normálně. Když bude nejhůř vyměním ho.
09 kvě 2012, 13:36
Začal se mi objevovat podobný problém. Aut sytič je složený ze dvou částí, které se do sebe zašroubují (myslím, že nijak na pevno). Podle odkazu v dřívějším příspěvku by mohla jít vyměnit jenom vnitřní kapsle sytiče.
Teď přes léto se dá při troše trpělivosti nastartovat i bez toho, ale na podzim už to asi bude problém.
09 kvě 2012, 14:02
Lepší je vyměnit celý sytič než kapsli když je cena 450,- , tak to takový rozdíl není a máš jistotu.
Taky jsem z výměnou čekal do poslední chvíle a na podzim po výměně jsem si říkal proč jsem to nevyměnil dřív.
Bez sytiče jsem to startoval na 3krát, a teď to chytá na brnk .
10 kvě 2012, 13:18
Včera jsem ho rozebral, složil a začal fungovat. Ráno jsem nastartoval na první brnknutí. Ten můj je šroubovací, na dvě poloviny a uprostřed je kapsle. Jediný rozdíl je v tom, že jsem to celé nesešrouboval na pevno (pár závitů jsem tam nechal - tak to bylo i původně) a najednou začal fachat. Tak s výměnou ještě chvíli počkám.
10 kvě 2012, 13:22
Aby jsi teď třeba nejezdil s pootevřenym sytičem a vyší spotřebou....Mrknul bych na svíčku a sledoval spotřebu. Ale třeba se probral a vše bude ok
10 kvě 2012, 17:05
Tezko rict. Myslim, ze tahne docela dobre i ve vyssich otackach a po zahrati. Spotrebu mam neco malo pod 4l/100km (je to stary 2T). Svicka byla naposledy takova bila s usazeninama, ale pricitam to tomu, ze mi nesedela hadice od airboxu. Kouknu a dam vedet.
10 kvě 2012, 21:50
TUNER píše:Aby jsi teď třeba nejezdil s pootevřenym sytičem a vyší spotřebou....Mrknul bych na svíčku a sledoval spotřebu. Ale třeba se probral a vše bude ok
Pokud nechal pár závitů volných, tak se bude sytič právě uzavírat dříve, měl jsem to stejně i na Malagutce, dalo se to takhle docela dobře seřizovat
10 kvě 2012, 22:50
Tak co si myslite o teto svicce? Hned jak jsem dojel domu, tak jsem motor vypnul, aby to neslo dlouho na volnobeh. Podle prirucky tam ma byt svicka NGK B9ES, ale ve Scootlandu mi prodali BR9ES. Co je v tom za rozdil? Odrusovaci odpor?
svicka.jpg
11.5. edit:Tak v tomto krasnem manualku
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/download/piaggio_teknisk_manual.pdf na strance 67 pisou zajimave informace o sytici.
1, studeny ma mit odpor 35+-5OHMu
2, AC napeti pri zapnutem motoru 12-14.5V
3, DC napeti 0, 12, 13,5V (off, on, running engine)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 10 pro 2013, 03:00, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
14 kvě 2012, 10:30
černá jako uhel ))))