Aneb když něco nefunguje tak, jak má...
23 úno 2007, 00:28
Chlapi, mám značný problém a potřebuju radu. Už jsem sice rozhodil sítě i jinde, ale zeptám se i tady. Koupil jsem zánovní Aprilii SR 50 s motorem Piaggio LC. Nechal jsem ho odblokovat (odstranění kroužku ve variátoru, uřezání a zavaření slepých kolen na výfuku, poladění karburátoru). Podotýkám, že tyto operace neprováděli žádní amatéři, ale lidé znalí věci s patřičným vybavením. Potud vše OK, ale problémy nastaly záhy. Když nastartuju studený scooter, je to v pohodě, zapne se sytič, nechám to zahřát a můžu jet. Ovšem ve chvíli, kdy nechám na zahřátém motoru snížit otáčky na volnoběh, to začne. Nejprve se otáčky sníží na minimum, a když přidám plyn, nekompromisně to zdechne. Vypadá to, že se to zahltí benzínem. A už to nenastartuju, až do chvíle, než motor trochu vychladne a zafunguje sytič. Peklo. Karburátor i trysky jsou čisté. Ve vyšších otáčkách je to OK. Za radu budu velice vděčný.
Přepnout do plného editovacího formuláře
26 úno 2007, 21:50
[quote=Zoidberg]Chlapi, mám značný problém a potřebuju radu. Už jsem sice rozhodil sítě i jinde, ale zeptám se i tady. Koupil jsem zánovní Aprilii SR 50 s motorem Piaggio LC. Nechal jsem ho odblokovat (odstranění kroužku ve variátoru, uřezání a zavaření slepých kolen na výfuku, poladění karburátoru). Podotýkám, že tyto operace neprováděli žádní amatéři, ale lidé znalí věci s patřičným vybavením. Potud vše OK, ale problémy nastaly záhy. Když nastartuju studený scooter, je to v pohodě, zapne se sytič, nechám to zahřát a můžu jet. Ovšem ve chvíli, kdy nechám na zahřátém motoru snížit otáčky na volnoběh, to začne. Nejprve se otáčky sníží na minimum, a když přidám plyn, nekompromisně to zdechne. Vypadá to, že se to zahltí benzínem. A už to nenastartuju, až do chvíle, než motor trochu vychladne a zafunguje sytič. Peklo. Karburátor i trysky jsou čisté. Ve vyšších otáčkách je to OK. Za radu budu velice vděčný.
Přepnout do plného editovacího formuláře [/quote]
Neco podobneho jsme mi stalo na Yukine. Rano jak byla studena sla nastartovat v pohode ale jak jsme ujel treba 2 kilometry a motor se zahral tak jak jsem vypnul motor nebo mi to chciplo tak uz to nastartovat neslo az po vychladnuti. Byl jsem stim v servise a mechanik to opravil a rikal ze to byly ventyly na tvrdo. Ztoho jsem pochopil ze ventyly mely malou vuli.
26 úno 2007, 22:02
Zdar Zoidbergu, zkusim jenom tak lehce natuknout...hadam, ze to bude ten karburator. Jestli ti tohle nedelalo predtim, mas velky duvod hledat tam, kde se odstranovalo, ladilo, kratilo nebo rezalo. Prechlastava se. Nadrz mas pod karburatorem nebo nad?? Cest. S.
13 kvě 2007, 22:32
Nazdarek
Prave s Yukinou resim ten stejny problem co tu psal VVLLKK jen stim rozdilem ze ja mam scoouta 2T a ventily tam nemam.Kdyz je scoout studeny tak jede v poho ale po par Km se zacne dusit a chcipne.Pak musim pockat a jede dal ale ne uz tak jako uplne studeny.
Pokud mate jako koliv radu budu rad.
Diky
14 kvě 2007, 15:27
Kamo, tak toto sem zrejme asi resil! Je to chuda smes, ktera ti zastavi motor! Koukni na svicku - vycisti ji, jezdi tak pul hodiny a koukni na ni. Jeli cerna - moc bohata smes, bude-li dobela pak je chuda. Bacha na to, nejezdi, odchazeji loziska na klice!
Zkus to doladit stelovanim na vzdusniku, jinak se koukni na nastaveni jehly k karbeci, ktera hlavne reguluje!!!smes, vzdusnikem jenom doladujes! Muze to byt i spatne zadelana gumova membrana v karbeci.
Dalsi vec - je-li to 2T pak musis dat vetsi trysku jinak se ti zadre!!
Cest S.
14 kvě 2007, 20:06
Tak ta tryska v karbeci je na druhem zarezi.Tu svicku skouknu zitra a uvidim.Jinak to vezu ve stredu do servisu neb to mam jeste v zeruce.Diky za info.
15 kvě 2007, 11:55
Chacha - posun na treti - prostredni- zarez a je po problemech.
Cest S.
15 kvě 2007, 17:03
Myslis ze by to mohlo byt v te trysce?A jakto ze mi to loni nedelalo a zacalo to az letos.Mam najeto 1500km.