od pan.smith » 04 kvě 2010, 23:53
Mám taky PureJet a můj skútr se občas chová podobně. Dnes se mi zdechnutí stalo 2x taky a marně se snažím ze symptomů obecně (startování, teplej motor, studenej motor) zjistit, co by na to mohlo mít větší a menší vliv a dobrat se kloudnýho výsledku. Mě to ale má tendenci zase teď aktuálně nepřecházet do volnoběhu, po zastavení to točí 4.000 ot/min a po cca. 5 vteřinách pokud to nelechtám plynem, tak to zdechne. Pak to většinou zase bezproblémů chvíli jde.
Každopádně jsem odpozoroval jednu věc, moje starý NRGčko je v PureJetu poměrně hodně háklivý na kvalitu benzínu. Takže už mám osvědčený místa, kde tankuju a tím úspěšně spoustu problému eliminuju. Teď se mi to ale opět začalo stávat najednou z ničeho nic.
Obecně už jsem se stříkačkou pár problémů měl, vždycky se ale po čase vyřešily samy.
Jinak moje zkušenost je ta, že moje stříkačka je taky hodně háklivá na vzduchovej filtr. Když jsem ho měnil a naschvál jsem dal lepší od MALOSI, tak to zdechalo po startování a dusilo se, hned jsem zajel pro origo za 80 Kč, dal ho tam a po krátkym zajetí a profouknutí už si to sedlo a v pohodě.
Průserem je, že by tohle všechno chtělo řešit na diagnostice, kterou tady ale na ty stříkačky nikdo nemá:-/ Občas mám pocit, že se ta stříkačka sama učí a po chvilce si sama sedne, ale to je spíš moje haluz á la placebo:-)
Osobní zkušenost: Rozhodně bych do toho netankoval 100 oktanovej benzín... Mý stříkačce to nedělá dobře, to už vim...
Naposledy upravil
KYBLOS dne 07 led 2014, 02:31, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Aktuálně: Gilera Runner 200 ST
Dříve: Piaggio NRG MC2; Gilera Runner 50 SP