Aprilia SR 50 Ditech - dušení, cukání

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Aprilia SR 50 Ditech - dušení, cukání

Příspěvekod magic » 07 dub 2010, 13:26

aktuální problém, popis v posledním přízpěvku
Odstraněn již nefunkční odkaz na video. Kyblos

Zdravím, mám teď docela čerstvě aprilii SR50 ditech (stříkačka, vodník), je tam 70ccm válec (cely kit, nedělal jsem já).
lítá takhle hezky..
Sem tam když se člověk rozjíždí, tak se stane, že se jakoby přidusí a nechce zrychovat jenom tak mírně cuká, ale když se třeba povolí plyn, nebo přidá, tak se chytne a zase maže jak pila!
včera vnoci když jsem se vracel od kamaráda, jedu na půl plynu začne mírný kopeček a najednou zničeho nic chcipl (vypl se motor a klid) na to jsem zastavil, vypl a otočil klíček, rozsvítilo se to "injection" nebo co, čerpadlo klasicky hučelo že čerpá, až zplklo, dal jsem startovat, ale skutr jenom motal, bez sebemenšího náznaku na chytnuti.
Takhle jsem to zkusil ješět 3x, a když nic, tak jsem začal tlačit směrem k domovu, asi za 5min sem to zkusil znovu, na po 2he stěží chytl, ale to co z něj lezlo byl smrad jak ze studeneho karbeca, a vůbec nereagoval na plyn.., prostě jenom hrozně "prděl".
Vypl jsem ho, a tlačil dále .., asi za necelou minutku sem to znovu zkusil (po tom co sem do něj z boku jak šli divne zvuky, tam kde začíná výfuk zuřivosti 3x jemně kopl) a chytl bez problému a i jel, ale měl jsem pocit že jde takovy syčivý zvuk od spoda, možna se mě to jenom zdalo, když sem jel bez helmy.. (kousek, když už to konečně běželo).
Ujel jsem asi 300metrů a odstavil ho ke kamaradovi do garáže. (projistotu).
Nějaky tipy, čím by to mohlo být?? nebo jestli se jenom někde něco přehlastalo? nevím, nerozomím tomu.
Jsem z BRNA a nikdo to tady nechce ani servisovat.
Děkuji za tipy a rady
ICQ:171500278
---
dneska jsem ho znovu vytáhl, normálně chytl a jel, akorát se při přidání plynu jakoby přidušoval, že jenom tak brumlal a zabíral mírně a trhaně, pak se třeba chytl a vystřelil!, ujel jsem asi 500m z kopce, to sem ani nepřidával a na semaforu když jsem se rozjížděl, tak už nežel za plynem vůbec, jenom se dusil, tak sem odcupital na kraj silnice, a chvili ho nechal dusit a zkoušel jsem jemně ťukat do plynu, pak už mě trochu náznak že by se chtěl i rozjet, tak sem dal za plynem, zase se tak cukaně rozjel, a asi po 100metrech se chytl a už táhl v pohodě až do práce (cca 5km)

Díky moc za vše
Naposledy upravil magic dne 09 kvě 2010, 22:29, celkově upraveno 1
magic

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 07 dub 2010, 13:22
Skútr / moto: Aprilia SR50 Ditech 2002
Tuning / úpravy: 70ccm (vykuchany tlumič výfuku)

Re: Aprilia SR 50 Ditech - dušení, cukání

Příspěvekod TK » 07 dub 2010, 14:07

Jestli to syčelo kouknul bych jestli ti někde nepodchází vzduch z kompresoru. Pak nemusí mít soustava potřebný tlak pro vstřik a stroj nejede. Respektive jede ale mizerně... (dusí se atd co popisuješ.)
Nejen silné stroje mají své kouzlo... Další info na adrese: www.kouril.cz tel: 603480873
Uživatelský avatar
TK

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Vamberk, Pardubice
Skútr / moto: Aprilia SR 50 Factory - Najeto 33000 Km.
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000, GPS, GPS Logger, VHF/UHF transceiver Yaesu, Alarm, Xena, Neon a pár nepodstatných kravinek...

Re: Aprilia SR 50 Ditech - dušení, cukání

Příspěvekod PROOF » 07 dub 2010, 14:09

No já nevím ale dávat na stříkačku 70 válec chce dost velkou zkušenost a rozhodně to není tak jednoduchý. Tohle a tom opíšou na Scootlandu. Moderní dvoutaktní motor pro skútry se vstřikováním vyniká slušným výkonem v sériovém provedení. Možnosti úprav jsou zde však velmi omezené, doporučit můžeme výměnu variátoru za Malossi Multivar, která přinese oživení v akceleraci a i nepatrné zvýšení maximální rychlosti. Jestli Vaše srdce ladiče touží i po laděném výfuku, vyberte si nejlépe výfuk přímo pro Purejet motor, určitě ne dražší závodní výfuky pro karburátorový motor, nebudou vůbec fungovat. Osvědčená kombinace k variátoru je výfuk Gianelli Extra, případně Extra chrom. Maximální rychlost se pak bude pohybovat okolo tachometrových 90km/h. Se 70ccm válcem neuděláte příliš terno, doporučujeme se této úpravě úplně vyhnout. Válec od Malossi sice přinese určité zvýšení výkonu, ale zázraky od něj určitě čekat nemůžete.
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Aprilia SR 50 Ditech - dušení, cukání

Příspěvekod magic » 07 dub 2010, 14:18

ja už to s tim koupil, osobně bych to tam necpal, taky jsem četl na scootlandu.
Ale jak už jsem psal, jsem přes tohle LAMA, takže fakt nevim co kde, takže kdyby byl někdo šikovny z Brna kdo by se na to podíval a zajel to, tak by to bylo fajne
magic

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 07 dub 2010, 13:22
Skútr / moto: Aprilia SR50 Ditech 2002
Tuning / úpravy: 70ccm (vykuchany tlumič výfuku)

Re: Aprilia SR 50 Ditech - dušení, cukání

Příspěvekod TK » 07 dub 2010, 14:25

Tam máš Scootland ??? Mě tam dávali již zmíněný Multivar 2000 a ladili to na brzdě. Dal bych to tam....
Nejen silné stroje mají své kouzlo... Další info na adrese: www.kouril.cz tel: 603480873
Uživatelský avatar
TK

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Vamberk, Pardubice
Skútr / moto: Aprilia SR 50 Factory - Najeto 33000 Km.
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000, GPS, GPS Logger, VHF/UHF transceiver Yaesu, Alarm, Xena, Neon a pár nepodstatných kravinek...

Re: Aprilia SR 50 Ditech - dušení, cukání

Příspěvekod magic » 07 dub 2010, 14:32

nevím jestli jsem to teď nepsal nahoře, ale Scootland řekl, že DITECHy nechtěji ani vidět! že to prostě nedělej, a Dmoto, jako druhy velky, řekl v sezóně sem stim ani nejezděte!
Naposledy upravil KYBLOS dne 29 pro 2013, 04:50, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
magic

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 07 dub 2010, 13:22
Skútr / moto: Aprilia SR50 Ditech 2002
Tuning / úpravy: 70ccm (vykuchany tlumič výfuku)

Re: Aprilia SR 50 Ditech - dušení, cukání

Příspěvekod TK » 07 dub 2010, 14:43

No jo, protože to je právě problém s tím něco udělat. Jak tam máš 70 ccm tak se jim ani nedivím. Servisáci se DiTechů bojí jak čert kříže, do toho jak se prý rýpne tak je problém....To mi říkali i v Solnici. Ona stačí série, když se na ní začne něco sr..t tak je problém. Koukni na ten kompresor... Ještě bývá problém s čidlem škrtící klapky, ale to spíš kolísají otáčky.
Nejen silné stroje mají své kouzlo... Další info na adrese: www.kouril.cz tel: 603480873
Uživatelský avatar
TK

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Vamberk, Pardubice
Skútr / moto: Aprilia SR 50 Factory - Najeto 33000 Km.
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000, GPS, GPS Logger, VHF/UHF transceiver Yaesu, Alarm, Xena, Neon a pár nepodstatných kravinek...

Re: Aprilia SR 50 Ditech - dušení, cukání

Příspěvekod magic » 07 dub 2010, 16:13

njn, nic z toho neni můj zasah.., ja to koupil od "kamaráda", znáš to
a jak říkam, nejsem na to moc technickej tip, jinak zkoušel sem dělat diagnostiku, něco to vysipalo
Ale možna by nebylo od věci ty závady vymazat nějak všechny, a počkat jestli se objeví znovu, kdo ví jak je to staré
Naposledy upravil KYBLOS dne 29 pro 2013, 04:51, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
magic

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 07 dub 2010, 13:22
Skútr / moto: Aprilia SR50 Ditech 2002
Tuning / úpravy: 70ccm (vykuchany tlumič výfuku)

Re: Aprilia SR 50 Ditech - dušení, cukání

Příspěvekod TK » 07 dub 2010, 16:25

Na starším DiTechu nevím jak se závady mažou. Na Factorce to je jednoduchý, zadám kód a delete. Ty to budeš mít asi přes GameBoy. Mimochodem ten mám s interfacem doma taky, ale ještě jsem to nestudoval....
Nejen silné stroje mají své kouzlo... Další info na adrese: www.kouril.cz tel: 603480873
Uživatelský avatar
TK

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Vamberk, Pardubice
Skútr / moto: Aprilia SR 50 Factory - Najeto 33000 Km.
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000, GPS, GPS Logger, VHF/UHF transceiver Yaesu, Alarm, Xena, Neon a pár nepodstatných kravinek...

Re: Aprilia SR 50 Ditech - dušení, cukání

Příspěvekod micky » 07 dub 2010, 17:09

magic: Zkus se ještě zeptat ve Slatině, MOTORENO, ul. Černozemní. Babušík je docela šikovnej a třeba ti poradí. Jinak kolega měl něco podobnýho, překitovaná stará Honda 2T na 70 ccm a pomohli mu tam, jenže ten to přidřel, protože se mu ucpalo koleno od výfuku a pak i kanálky. Nic za to nedáš, když se zeptáš. Tady je kontakt: Motoreno, Brno, Černozemní 12, Brno, tel.: 548217576, 603218479. Držím palce.
Uživatelský avatar
micky

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 112
Registrován: 15 čer 2009, 17:31
Bydliště: Brno(na kraji)
Skútr / moto: Honda CBF 600 S
Tuning / úpravy: ne

Re: Aprilia SR 50 Ditech - dušení, cukání

Příspěvekod magic » 07 dub 2010, 17:17

zítra zavolám, děkuji

9.5. edit:
Tak, bylo to ve slatině, vzali si za práci 2000kč a jediné co se změnilo, že mi připevnili konektor na tachometr, takže už ukazuje, a prej trošku pospravovali kabeláž, ovšem problém zůstal!!! a vyhozene 2000kč, ještě teda od doby co sem si ho vzal, tak vrže!
nicméně jsem na youtube našel video, ktere vystihuje můj problém. Děla to takhle asi 5-10min a pak jede zase OK.
Popis je přesně takovy, rano , většinou když je chladněji vyjedu od baraku, mírny kopeček, pak jedu asi 1minutku necelou jenom zkopce dolů, pod kopcem na rovině lehce přidám plyn a moc se mu nechce a tak prska, ale pak se rozjede a asi za 3km zdechne úplně. Už mi to při ježděni do prace udělalo asi 4x na těch samých místech. A večer když se vracím, vali vyborně.

Odstraněn již nefunkční odkaz na video. Kyblos

http://www.youtube.com/watch?v=vS06Cj8Z ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=DyHiV16Y ... re=related

a aji mě to samo chcipne klidně

a tohle mě to děla pod tim kopcem, můžu držet klidně plnej, ale nezrychluje jede skoro krokem a takhle se dusí, a pak začne tahat zase.., ale ne úplně čistě
http://www.youtube.com/watch?v=3C__Jj6Vxkg
Naposledy upravil KYBLOS dne 29 pro 2013, 04:55, celkově upraveno 5
Důvod: Citace posledního příspěvku. Sloučeny 3 příspěvky pod sebou.
magic

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 07 dub 2010, 13:22
Skútr / moto: Aprilia SR50 Ditech 2002
Tuning / úpravy: 70ccm (vykuchany tlumič výfuku)

Re: Aprilia SR 50 Ditech - dušení, cukání

Příspěvekod MisaKacenka » 09 kvě 2010, 22:40

V tom videu je popisek, ze vymenil svicku a bylo po dobry...tak nevim...zkus to :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Aprilia SR 50 Ditech - dušení, cukání

Příspěvekod magic » 10 kvě 2010, 00:08

jo, ale jemu to dělalo myslim snad furt, mě to děla jenom za studena nebo když je zataženo.., a chladněji a možna vlhko nevim, dneska sem jel tak 25km, a byl takovej línější než jindy, ale na tohle nebyl ani náznak...
jinak jakou svíčku do toho nejlepe nacpat? a co vše je potřeba udělat pro výměnu?

11.5. edit:
a dneska ráno zase! vyjedu od baraku, sjedu pod kopec, stojim na samaforu z kopce, odbočuji do leva na rovinku a už se tak trochu připrcava, mezitim z kopce když jsem přidal tak tahal, no a už se mu nechce a 80metru na to. už nic, sice běží na volnoběch ale odezva za plynem žádná, když sem ho dal úplně jemně, tak se to začalo tak uprcaně sunout krokem, ale když jsem přidal, tak se zase jenom dusil. Kamoš co jel se mnou na skutru mě roztlačil ze svého skůtru a rukou do zad tak na 40km/h a pak se začal pomalu chytat a dojel zase dalších 6km naprosto OK! až do práce.
Naposledy upravil KYBLOS dne 29 pro 2013, 04:56, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
magic

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 07 dub 2010, 13:22
Skútr / moto: Aprilia SR50 Ditech 2002
Tuning / úpravy: 70ccm (vykuchany tlumič výfuku)

Re: Aprilia SR 50 Ditech - dušení, cukání

Příspěvekod hruzamil5 » 13 kvě 2010, 14:54

heled je to na 40% svíčkou .... dej tam jinou vynechává .... vymontuj tuto a utíkej do obchodu koupit tu samou a este jednu studenejsi pro jistotu nejlepší sou champion ale je to jedno .....
US offroad service > servis veškerých US cars ...dodávka dílů z USA .....
dále veškerý servis 4kolek a skůtru
Martin Háša> +420 601 654 654
Miloslav Hrůza> +420 723 375 170

Po-So 10-18h
Uživatelský avatar
hruzamil5

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 678
Registrován: 12 dub 2010, 18:17
Bydliště: milovice
Skútr / moto: aerox tuniing !
Tuning / úpravy: ve výstavbě

Re: Aprilia SR 50 Ditech - dušení, cukání

Příspěvekod magic » 15 kvě 2010, 20:09

svíčka v pátek namontována nová NKG nebo co, v týdnu testnu na své testovaci pracovni trati a dam vědět, ale zase napodzim se tam dávala nová..
Naposledy upravil KYBLOS dne 29 pro 2013, 04:57, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
magic

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 07 dub 2010, 13:22
Skútr / moto: Aprilia SR50 Ditech 2002
Tuning / úpravy: 70ccm (vykuchany tlumič výfuku)

Další

Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků