Aprilia Scarabeo 500 - cukání

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Aprilia Scarabeo 500 - cukání

Příspěvekod nedory » 12 led 2011, 08:41

prosím ostatní o radu: včera jsme projížděl Aprilii Scarabeo 500 a při jízdě po vesnici (cca. 50km/h) mírně do kopce jsem jel na pomezí brzdění motorem/přidávání plynu a skůtr cukal. Jakmile jsem přidal plyn a motor byl v tahu, tak vše zmizelo. Bylo to při cca. 3500 - 4000otáček.
Motor běží nakulato, necuká, nekouří, když je v tahu, skůtr jede krásně. Rozjezdy jsou plynulé.
Můj předpoklad - válečky nebo spojka. Jste schopní někdo říci něco více?

díky Dušan
Naposledy upravil nedory dne 12 led 2011, 09:21, celkově upraveno 1
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Aprilia Scarabeo 500 - cukání

Příspěvekod krizik1 » 12 led 2011, 09:00

Mě osobně to cukalo ve 35 km/h a po výměně válečků a řemene je to pryč .
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Aprilia Scarabeo 500 - cukání

Příspěvekod wochomurka » 12 led 2011, 09:07

Přesně tak, koukni na válečky, řemen, nebo jestli není drblý v nějakým místě pracovní místo řemenu.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Aprilia Scarabeo 500 - cukání

Příspěvekod Pavel » 12 led 2011, 11:57

Jestli máš stříkačku a není to mechanického rázu, jakože z variátoru, buď v klidu. Pokud jedeš na hranici volnoběhu může se ikdyž je to stříkačka nahromadit více paliva a občas si motor jako trochu cukne. Přinejmenším překontroluj jak ti radí kluci ty válečky i řemen. Několikrát se tu řešilo že při výměně válečků, nebo i řemene spousta věcí a neduhů zmizí, je to dáno tím že nové díly mají prostě jiné rozměry a variátor ti začne pracovat ve trochu jiném režimu. Jinak ti doporučim, stroj před sezónou pečlivě projdi a co je potřeba vyměnit tak prostě vyměň, zároveň vše vyčisti, promaž a dotáhni, vždycky se ti to vyplatí.
Taky mám občas zákazníky co slyší trávu růst a zaměřují se na zvuky co jim před tím neřikali nic a pak se snaží tyto zvuky odstraňovat, v globálu jsou ale některé zvuky součástí běžného opotřebení motoru, některé se ale musí řešit!
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 7 návštevníků

cron