od Mr.Voza » 12 zář 2013, 13:34
Scarabeo 100 2T má stejnej motor jako Aerox 100 - tzn. Minarelli - ten motor vychází konstrukčně z 50tky Minarelli - podle toho co píšeš mě jako první napadlo jeslti ti neteče olejová pumpa, která je pod zapalkem (zapalko je pod tou vrtulí chlazení), nebo by nemuselo těsnit gufero na klice pod zapalkem - ale tyhle dvě možnosti asi vylučuju, když jsi psal, že tady problém není. Pak mě napadá, že ti nekde teče hadička, která vede z nádržky na olej do olejový pumpy, která je pod zapalkem. Nebo ještě, že teče hadička, která vede z olejový pumpy do karbecu. U 2T by nekde jinde olej týct neměl.
Co se týče těch vlažnejch rozjezdů a toho rachocení - sundat kryt variátoru a případně variátor a mrknout, jestli je všechno OK - řemen válečky, vodítka... pak budeš vědět víc.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP