od Vratas » 24 lis 2013, 12:12
Pokud to teče z přepadu v karburátoru, tak je to plovák. Nezavírá přívod paliva v momentě, kdy má a tím pádem neudrží správnou hladinu v komoře. Takže rozebrat a podívat se na vodící drážky plováku, zda se plovák může dobře pohybovat, dále na zavírací ventil paliva, takovou tu malou raketku, zda sedí dobře na plováku a těsní v onom otvoru přívodu benzínu. No a pak mrknout na samotný plovák, jestli není poškozen, ale to si myslím, že by se obyčejně nestalo, pokud bys ho mechanicky nepoškodil při nějakém rozebírání.
To zavírání paliva můžeš vyzkoušet způsobem, který jsem tu několikrát popsal. Nastrč hadičku na přívod benzínu a při rozebraném karburátoru do ní foukej a pohybuj plovákem, zda opravdu zavře. Když už to budeš dělat, tak zkontroluj, zda zavírá v momentě, kdy je vodorovně s hranou karburátorové komory.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...
Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...