Aprilia Rally 50 - sytič

Aneb když něco nefunguje tak, jak má...

Aprilia Rally 50 - sytič

Příspěvekod vojtanek » 16 dub 2014, 11:54

Dobrý den,

mám problém s chováním skútru. Pokud při startu zapnu manuální sytič, skútr jede bez problémů, ovšem jakmile zastavím (např. na světlech), skútr chcípne a je třeba jej opět nastartovat. V momentě, kdy sytič vypnu (když je již motor zahřátý), sice nedochází při zastavení ke chcípnutí, ale jsou problémy s rozjezdem (jakoby motor nedostával benzín - skútr zkrátka neakceleruje - vždy pomůže opětovné zapnutí manuálního sytiče - skútr vyrazí bez problémů).

Kde může být chyba?

Předem velmi děkuji,

Vojtěch
vojtanek

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 16 dub 2014, 10:31
Skútr / moto: Aprilia Rally 50
Tuning / úpravy: N/A

Re: Aprilia Rally 50 - sytič

Příspěvekod TUNER » 16 dub 2014, 12:52

Zkontroluj/vyčisti karburátor. Dále mrkni zda je správná směs podle barvy svíčky,případně dolaď směs vhodnou tryskou.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia Rally 50 - sytič

Příspěvekod vojtanek » 16 dub 2014, 13:01

takže servis :)
vojtanek

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 16 dub 2014, 10:31
Skútr / moto: Aprilia Rally 50
Tuning / úpravy: N/A

Re: Aprilia Rally 50 - sytič

Příspěvekod Mr.Voza » 16 dub 2014, 14:09

urcite nejdriv vycistit karbec, jak pise tuner. kdyz to nepomuze, tak jestli je to seriovej skutr bez uprav a s timhle nastavenim jezdil a tenhle problem se ti obevil jako nova zavada, tak spis nez na ladeni smesy vymenou trysky, bych se zameril na hledani kde to prisava falesnej vzduch - priruba karbecu, airbox, gufera na klice...
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP


Zpět na Technické problémy se skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků