Mockrát díky za to schéma (tedy celý manuál)
Moc mi to pomohlo
Zjistil jsem tedy, že ten sytič není elektromagnetická cívka jak si asi hodně lidí myslí, ale je to tepelné čidlo ovládané dobou běhu motoru (podivný princim)
Tedy napíši to přesně pro všechny, páč jsem to včera kuchl.
Jsou tam normálně dva přívody, dva kabely stejné barvy. Nakonci těchto kabelů (už v těle sytiče) je jakýsy článek, vypadá jak akumulátor a skutečně akumuluje, ale teplo, které vzniká tím, že do něj jde střídavé napětí přímo z alternátoru či regulátoru napětí (jsou k sobě paralelně připojené) Z altíku jdou tři dráty přímo do regulátoru napětí a ten sytič ovládaj dva z nich normálně paralelně k tomu regulátoru připojené. Tento akumulátor jak jsem si ho pojmenoval je na těle sytiče. Tělo je nerozdělatelné a jde o to, že čím víc je horní tělo zahřáté, tím víc se vysouvá oska z těla a tím se tedy přenáší na jehlu a ta zavírá vzduch karburátoru. Když to chládne (motor neběží) je tam pomocná pružiná, která to vrací zpět do původní polohy.
A nedivím se, že je ta součástka tak drahá. Jen si říkám, že se na tom nemá co poj......, možná něco mechanickýho nebo upadenej drátek, ale to samotné tělo je nesmrtelné. Tedy určo bych to nový nekupoval.
Díky všem za pomoc
8.8. edit:tak konečně jede. čím to bylo?
vyčistil jsem karburátor, seřídil jsem sytič a najednou startuje krásně i za studena. Jak seřídit sytič? přesně nevím, zkusil jsem to povolit a dotáhnout za studena při začátku startování a bud to chytlo nebo to nechytlo. (Důležité bylo vždy při začátku startování neboť i startováním se zahřívá sytič a tedy zavírá.) A výsledek = startuje.
Takže pepříliž krásná metoda pokus/omyl
možná to bylo něčím záhadně jiným.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 08 úno 2014, 17:05, celkově upraveno 4
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou